En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg er i permisjon fram til august, men har tenkt til å si opp jobben, for det er en jobb jeg aldri kunne klart å jobbe i som mamma. Kan jeg si opp jobben i perm.tida, eller mister jeg da retten på foreldrepenger? er det andre følger jeg får ved å si opp?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 neida si opp så så lang tid i forveien som permisjonen din er du..så har du 1 mnds oppsigelses tid sier du fra en mnd før perm`n din er over så slipper du å jobbe i oppsigelses tiden..for da er du i perm i oppsigelses tiden
CB-BabyBoy Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Du må se på kontrakten din når det gjelder oppsigelsestiden din, det er ikke normalt med 1 måned, de fleste har 3. Hvis du har 3 mnd og skal jobbe fra 1 aug, så må oppsigelsen være datert 31 mai siden det går på siste dagen i måneden. Du mister ikke pengene; om du hadde jobbet så skulle du jo hatt lønn! Utenom det så skulle det ikke ha andre konsekvenser for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå