Gå til innhold

Da har mini hatt sitt første utendørsbad... hehe... ;o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nede i barnehagen en tur.. Kommer mini i bare bleien og ytterjakken på gående med en stresset barnehageansatt.. Jeg så på at de kom .., og hun sier kjapt at ja da kan du notere 24 april som din sønns første utendørsbad.. hehe.. De hadde vært på tur for og se på endene når ei jente hadde dyttet han i vannet..

Han hadde nok blitt fisket opp rimelig kjapt for tror ikke jakken var så våt.., men klissklass på alt fra skoene til bukser og strømpebukse da.. ;o

Og jeg ble så happy i dag,, Fikk en kjempefin attest fra min forrige arbeidsgiver som jeg jobbet for i 6 år.. Kjempebra skrevet med mye veldig positiv info ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok minus grader ja.. Var ved en stor elv.. brrr... dakar.. Pratet mye om det i dag ja.. hehe.. =)

Skrevet

Bra du tar det med godt humør da :))

Er vell nok av foreldre som potensielt kunne blitt sinte for det.

Får håpe han ikke blir forkjølet av det :))

Skrevet

Nei blir ikke sint pga det.. Uhell kan skje.. =)

De hadde stått ved elven for og se på endene.., også hadde ei lita jente dyttet han uti.. Vet ikke hvor i elven dette var da... Men var nok i en bielv eller ytterkant.. For jakken var ikke blitt så våt.. Men kliss klass helt opp til livet var han..

Skrevet

bra at det gikk så bra som det gikk.. uff.. er skummelt med små og vann! og at du tar det med ett "smil" er jo flott det og,hehe. tror jeg hadde blitt ganske sint selv jeg..

Skrevet

Nei jeg synes synd på hun stakars ansatte som kom gående med mini mot oss i gangen i barnehagen i bare bleie og ytterjakke.. Hadde sikkert håpet vi ikke var der da ja.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...