Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Skulle gå hjem fra helsestasjonen i sted og måtte gå ned en litt bratt trapp med vogna. Jeg gikk foran og prøvde å få med meg vogna nedover. Når vi kom til siste trinnet glapp jeg håndtaket på vogna så ryggdelen gikk i bakken, og stakkars lille jenta mi svatt noe forferdelig... tror ikke hun fikk vondt for hun gråt bare i noen sekunder, men gud så dårlig samvittighet man får... jeg skulle jo gått en annen vei så jeg slapp å gå i trappen... Nå ligger hun heldigvis og sover da... Så. advarsel, jenter, ikke gå i trappen med vogn!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 er vel ikke en forferdelig mamma for det vel... ;0)
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Hvis det er alt som skal til for å være en dårlig mor, så kunne vi vel alle bare levert ungene hos barnevernet først som sist.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hehe, ja det er vel ikke så forferdelig sånn sett, men jeg FØLER meg som en forferdelig mamma...
86frøken & lille krapyl Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Ikke ha dårlig samvittighet for dette. Sånne uhell er noe som kan skje alle.. Det som betyr noe er om du vil det beste for barnet ditt, gir henne det hun trenger og gjør det du kan for at hun skal ha det bra. Ut fra mitt inntrykk av deg så tror jeg absolutt ikke at du er en forferdelig mamma! Selv om det gikk galt i dag, så høres det ikke ut som om jenta di har tatt skade av det. Dessuten har du lært noe av det som skjedde, og det betyr vel noe? Slapp av og nyt denne deilige vårdagen
☆Anonymia☆ Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 huff da...dette var et uhell som kunne skjedd den beste dette snuppa.. men skjønner du har dårlig samvittighet.. heldigvis gikk det bra da =)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Ja, nå skal jeg sette meg på altanen med en kaffe og en røyk (fyyy...) og laptopen, og nyte været=) og så skal jeg slutte å gå snarveier, og slutte å tenke på dette...=P
lucky_mom Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Synes ikke du er en dårlig mamma i det hele tatt, tvert imot en som bryr seg :-) Men jeg skjønner ikke helt hvordan du gikk FORAN vogna? Pleier å gå bak jeg... Er det jeg som er helt på jordet..?
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Æh, ja jeg gikk vel kanskje bak... =P eller, jeg gikk liksom først i trappen da, og så dro jeg vogna bak meg... blir det bak eller frem? *forvirra* =P
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Hihi=) jeg gikk ihvertfall først, baklengs, og med vogna bak... =P
lucky_mom Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Nei, den henger ikke på greip! Hvis du gikk baklengs med vogna bak deg, så gikk du ETTER vogna :-) He he :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå