maria isabell Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 når slutter en med smikker? har funent en supersøt smikke som eg gjerne vil gi i gave til en som nesten er 2 år,men husker ikke hvor lenge en bruker slikt...
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Vet ikke helt, jeg, men gutten vår bruker det nesten aldri nå og han er 21 mnd.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Vet ikke hva som er vanlig. Noen bruker smekke etter 2 år, andre ikke. Sønnen min har ikke brukt smekke siden han var 7 mnd. Han nektet og dro den av seg, det hendte han godtok sånn regnfrakk-smekke, (men brukte den kun hvis vi skulle ha tomatsuppe til middag).
pandabjørn Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 gutten min ble 2 år i mars og han bruker fortsatt smekke bedre at han bruker smekke enn å søle og grise middag/grøt på klærne.. så du kan godt kjøpe smekke selv om han er 2 år
Gulljentene Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Vi bruker smekke når vi rekker å ta den på/husker på det/jenta spiser veldig rennende grisete mat (suppe, grøt, yoghurt o.l). Hun er 21 mnd. Kjøp den du! Trenger de ikke smekke så kan de vel bytte i noe annet de trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå