Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Syns nesten jeg ser oppvarminga til trassalderen allerede jeg altså :S Sønnen min blir lynenede forbannet over å måtte kle på seg, ligge stille for bleieskift, når han våkner fra formiddagslurer, om vogna står stille på trilletur, å bli satt i stolen sin for å få mat, å bli matet med skje ofte, å bli løftet vekk fra farlige leker/situasjoner, å ikke få komme opp på fanget når han ønsker..osv. Jeg vet jo såklart at barn i denne alderen kan ha sterk vilje, mens syns han virker veldig sta..sånn type som "må" si fra/klage på alt..haha Ser mange barn på hans alder hvor de virker mye roligere, lettere å distrahere osv. Skal sies at han er en blid gutt også, kan leke og tulle, smile og være blid.. Men det skal lite til før han blir sur eller sint. Andre som føler de har en unge som er dømt til å komme i verste trassalder når den tid kommer? Samtidig som det kanskje ikke er noen sammenheng..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Slik er min også nå... 1år... Blirt for grinette vist han ikke får vilja si, bleieskift er et mareritt for ikke snakke om å kle på han... .. Akk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå