Gå til innhold

Viljesterk og 10 måneder..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns nesten jeg ser oppvarminga til trassalderen allerede jeg altså :S

Sønnen min blir lynenede forbannet over å måtte kle på seg, ligge stille for bleieskift, når han våkner fra formiddagslurer, om vogna står stille på trilletur, å bli satt i stolen sin for å få mat, å bli matet med skje ofte, å bli løftet vekk fra farlige leker/situasjoner, å ikke få komme opp på fanget når han ønsker..osv.

 

Jeg vet jo såklart at barn i denne alderen kan ha sterk vilje, mens syns han virker veldig sta..sånn type som "må" si fra/klage på alt..haha

Ser mange barn på hans alder hvor de virker mye roligere, lettere å distrahere osv.

 

Skal sies at han er en blid gutt også, kan leke og tulle, smile og være blid.. Men det skal lite til før han blir sur eller sint. Andre som føler de har en unge som er dømt til å komme i verste trassalder når den tid kommer? Samtidig som det kanskje ikke er noen sammenheng.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er min også nå... 1år... Blirt for grinette vist han ikke får vilja si, bleieskift er et mareritt for ikke snakke om å kle på han... .. Akk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...