snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 jeg har lest en del prøver dette og de mener de hjelper... men ikke overdrive.. drikke hostesaft fra man får mensen til etter eggløsning... håper de hjelper noen med erfaring??
madisen Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Tanken er at hostesaften skal tynne ut slimet i skjeden, på samme måte som den gjør med slimet i lungene, og dermed gjøre det lettere for sædcellene å svømme i. Det kan til en viss grad stemme, men det finnes ingen vistenskaplige bevis for at det øker sjansen for å bli gravid. Mengden slim er like viktig som konsistensen, og hostesaften vil ikke påvirke dette.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Min erfaring er at jeg har drukket hostesaft før EL begge gangene jeg ble gravid. Men jeg har jo blitt gravid på første forsøk begge gangene, og har derfor ikke noe å sammenligne med...kanskje det hadde gått like greit uten hostesaft..
Nurket11 Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Jeg er også førstegangsprøvende og helgarderer meg med dette Jeg tenker ihvertfall at jeg heller prøver enn å ikke prøve ...jeg drikker også grapefruitjuice som visstnok også skal hjelpe!!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå