Mockanin Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Nå er det bestemt. Vi skal til Side. Side Resort tror jeg hotellet heter, eller er det ikke det kanskje? Kan noen gi meg noen til hva vi må ta med oss hjemmefra? Bleier, pålegg osv..... Har en ca. 2,5 åring som skal være med. Skal ikke dra før 5. juni men jeg har reisefeber delux allerede. Har aldri vært i syden før. Noen tips om hva vi må få med oss i Side? Er det dyrt der? Hva kjøper man med seg hjem lissom, og hva tar vi ikke med men kjøper der...
Mille** Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Vi skal også dit (ikke samme hotell), så jeg dytter litt. Har ei på 2 år og 10 mnd når vi reiser, lurer på litt av det samme. ) Har hørt mange skryte av Side her inne da. :oD
Hyacinth Bucket Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Dytter jeg også. Skal til Side/kumkøy i juli. Hotell Hane Garden. Reisebyrået sa at mange restauranter hadde manko på barnestoler og derfor ble jeg anbefalt å ta med stol som kan festes på bordet eller sack n seat. Burde også ta med egen trille, for de man kan låne der ikke har rygg som kan legges ned. Måtte også ta med bleier og solkrem. Dette blir min første sydentur med knerten på 1,5 år og jeg trenger masse tips.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Skal du på det hotellet jeg sendte deg link til?!?! Side spa resort som ble bygd i 2007 ??=)
Mille** Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Det med solkrem har jeg også hørt. Vi tar med UV drakt til minsten, så slipper vi å smøre så mye. Bleier har vi tatt med hver gang.
Hyacinth Bucket Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Blekkspruten: mener du meg? Har du sendt meg en link? Er jeg senil??? Glis! Hotellet er fra 2006/2007 og har spatilbud, men fikk det anbefalt av ticket...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Nei egentlig ikke.. hehe.. mente en link jeg sendte til hovedinlegger.. =) Men kan jo være samme hotell...Vi skal på det hotellet jeg prater om i September.. Jeg fant det gjennom ving.no.. =)
Mockanin Skrevet 24. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2008 vi skal ikke på spahotell... tror jeg da.. går litt trill rundt i bollen her.
☆Anonymia☆ Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 vi var i side for 3 år siden,var kjempe fint der..=) ikke akkurat der hvor vi var,men lenger inn i byen og der hvor hotellene ved stranda er er det nydelig..=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1®ionid=9170&countryid=9212&areaid=-1&resortid=9314&hotelid=37515&itemId=37515&filterOnCategoryId=2 dette hotellet er det vi skal på.. Er vel ikke samme som beretta eller den mockanin?? =)
Mockanin Skrevet 24. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. april 2008 kom ikke inn på den linken der jeg gitt
Hyacinth Bucket Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Ikke samme nei. www.hanehotels.com... står på tyrkisk ;-) Skjønner ikke bæret... Men ligger inne på solia.no og ticket.no. Digg med gode hoteller og all-inclusive når man har små.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. april 2008 #13 Skrevet 24. april 2008 Sunwing Resort & Spa Side Beach, Side Heter hotellet.. ligger nede på denne siden hvis du blar nedover hotellene.. =) www.ving.no/Side
Mockanin Skrevet 24. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. april 2008 http://www.ving.no/book/bookMatrix.aspx?hotelid=9507&resortid=9314&itemId=9507 Hit skal vi
Mille** Skrevet 24. april 2008 #15 Skrevet 24. april 2008 Vi skal også på Hane, men family resort vi da. Gleder meg til all-inclusive ja. )
Lillesnuppis Skrevet 24. april 2008 #16 Skrevet 24. april 2008 Side er sååååååååååååååååå bra ... Vært der en drøssevis av ganger og kommer alltid tilbake :-) Ta med dere Eurax ( sånn myggkrem) Kan kanskje ta med dere noen tuber med smøreost, leverpostei, og makrell i tomat. Di har ost der og sjokolade og kjøtt pålegg. ( Kjøper alltid kyllingpålegg der) Bleier hadde jeg tatt med meg fra Norge. Er billigere enn andre steder Ang shopping ville jeg ikke handla inne i Side sentrum. Ta heller en lokal buss ( heter dolmus) eller taxi til Kumkøy. Får til halve prisen av det dere får det for inne i sentrum. ( Å handle i side er dyrt) Bør få med dere markedet i Manavgat og i Side. Hør på hotellet hvilken dag det er. Pleier å kjøpe med meg krydder, sko ( Puma joggesko), belter, klær, å ikke minst gull og vesker :-))) Å Vercace håndklær. Mange fine farger og veldig fine ( har vel 8 foeskjellige farger nå) de eldste har jeg hatt i 4 år å di er like fine Har reisefeber når jeg skal nedover jeg å. Selv om jeg har vært der maaaaaange ganger. Gleder meg så til å treffe vennene jeg har der nede....Akkurat som å komme hjem. :-)))))
Lillesnuppis Skrevet 24. april 2008 #17 Skrevet 24. april 2008 Side Village i Side/Kumkøy er å anbefale på det sterkeste visst man har små barn. Å kjempe fine leiligheter...
Cat.68 Skrevet 24. april 2008 #18 Skrevet 24. april 2008 Jeg har vært i Side mange ganger, har ikke hatt med småbarn selv, men svigerinna mi har det, så jeg vet at Bleier er lurt å ta med for det er ikke særlig billige der nede. Solkrem er det også lurt å ta med av samma grunn. Pålegg trenger du nok ikke å tenke på ,de har et godt utvalg i butikkene der nede, og youghurten demmers er kjempefin.) Gled dere, det er suuuupert i Side.;o))
Mamma med jente født 07<3 Skrevet 24. april 2008 #19 Skrevet 24. april 2008 Vi reiser til Side 04 juni og skal bo på akkurat samme hotell som dere:)
Mockanin Skrevet 24. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 24. april 2008 Så moro.. Ser du en småstressa familie med to barn med stor aldersforskjell og foreldre som mest sansynligvis holder på å gå opp i "liminga", så kan du jo si hei til oss.
Mille** Skrevet 24. april 2008 #21 Skrevet 24. april 2008 Hahaha......mockain, det kan like godt være oss det. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå