Gå til innhold

Kan man bli gravid fordi om...


Anbefalte innlegg

Skrevet

spiralen(kobber), sitter på plass?(kjenner tråden ihvertfall)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 av 100 kan det. Men som gynekologen min sa så skal det veldig mye til for at en blir gravid så lenge den sitter ordentlig på plass. Har du sjekket det med en avt ultralyd? dette fikk jeg anbefalt og har funket fint for meg hittill.

 

Han sa også at en skulle betrakte denne type prevansjon som helt sikker..

Skrevet

har gått en del til lege for innvendige kjønnsvorter og turnuslegen var ikke spes flink. Ene gangen så hadde hun dratt tråden slik at den hang utenfr kjeden, så kan jo være den har flyttet på seg?

Skrevet

er forresten 4 dager på overtid.

Skrevet

Ta en test og finn det ut :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...