Gå til innhold

HJELP...Jenta mi datt ned fra

Anbefalte innlegg

Skrevet

en sånn "hoppe-disse" man henger over dørkarmen.

kan det være farligt? bør jeg kontakte hs/lege??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er forresten 6 mnd.

og vi har skifer fliser under dørkarmen...

hun skreik med en gang men gikk over etter max 10 min.

Skrevet

viss almentilstanden er normal, så trengs det ikke. de tåler mer enn vi tror. min datt ned fra stellebordet:-(

Skrevet

Jeg må bare spørre.. Ingen kritikk til deg, men hvordan klarte hun å ramle ned fra den? Lurer fordi jeg har vurdert en slik selv og kan være greit å vite hva man bør passe på...

Skrevet

Det er jo lov å spørre. jeg la all min vekt på den. og den datt ikke ned. jenta mi satt oppi i 1 min. og den løsnet. så hun datt ned.

Skrevet

hadde ringt ambulansen,eller i det minste reist på legevakten:) en kan ikke være for forsiktig...når det er sagt,tåler dee mye og det har helt sikkert gått bra:) men du skal følge med det neste døgnet og vekke hene 2-3 ganger i timen..ellers skal du følge med den neste mnd,det er en ørliten sjangse for bittesmå blødninger i hodet som over lengre tid kan bli alvorlige...(min datter datt da vogna kollapset,rett i asfalten,grusomt..det var dette eg fikk beskjed om på sykehuset)

Skrevet

Oj.. Skummelt... Håper alt går bra med henne!

Skrevet

Ja det var ganske skummelt.

ringte hs, hun sa at siden hun gråt med en gang var det bra, da var det nok ikke hjernerystelse. så hun har nok bare slått seg. men skulle fylle med de neste timene på formen hennes og passe på at hun ikke sov for mye.

Skrevet

ambulanse blir vel å ta i litt. herlighet, hun gråt i noen mnutter og roet seg fint igjen.

Stol på morsinstinktet ditt og vurder hvirdan babyen din oppfører seg. Evt ring helsestasjonen og ør om de synes du skal ta en tur på legevakta.

Dette går nok veldig bra, men skjønner deg godt! Hadde fått fnatt selv, dersom det var mitt barn.

Skrevet

så lenge hun gråt med en gang og det rikk over ganske for igjen og hun er i fin form nå så har det gått helt fint. uff er ikke noe moro når sånt skjer. her rulla snuppen ut av senga vår. heldigvis hadde jeg jagt dyna på gulvet så han landa mykt. kan jo være at det er en feil på den hoppe huska du har da. vi har dette selv men det har aldri skjedd noe med den. kan jo hende den fjæra som klemmer sammen den klypa er litt slakk kanskje?? men men det gikk i alle fall bra:):) vi har foresten slutta å feste den i dørkarmen. vi har fått tak i en krok som vi har satt fast i taket vi da. er litt sikkrere syns vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...