Gå til innhold

ååh.. finner jo ingen brudepikekjoler...=((

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lett og lett,men finner ikke en som jeg vil ha..

tips til nettsider?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har masse lekre på Finn.no

Skrevet

se her. www.drommekjoler.com :)

Skrevet

Exit har også noen veldig søte.

Skrevet

Jeg har en lilla i str 92..

Skrevet

Jeg fant mine på Ebay..

store: Dressforprincess

rask levering og fine kjoler:)

og ikke minst veldig billig!

Skrevet

hvilken str.skal d ha da? Jeg har en til salgs 8 år

Skrevet

Kommer litt an på hvilken alder/str du er ute etter, men på Exit har de noen kjoler som er helt perfekte som brudepikekjoler; jeg har akkurat kjøpt 3 stk (str 92 + 9 og 10 år). De har opp til 10 år i disse kjolene, som er enkle, eggehvite med et lag med tyll utenpå skjørtet. Passer utmerket ved siden av en brudekjole, og prisen er absolutt overkommelig (300-400 kr). Merket er Name It, det kan jo hende de også har kjolene i andre butikker enn Exit. Løp og kjøp! :-)

Skrevet

de har ikke de kjolene her på exit.. =( nei,max 1500 kr .. trenger bare en så.. har forhørt meg hos torunn med og få sydd en lik kjole som min,men den kom på over 2000 kr.. og det synes jeg var i meste laget..

Skrevet

Vi har noe søte fra www.piomio.dk :-)

Skrevet

Har kjøpt noen helt enkle naturhvite kjoler med beige magebelte gjennom ellos.. og lik tiara til alle 3 brudepikene mine.. Med litt blomster og sløyfer i håret blir det perfekt..

Skrevet

De fra Piomio er fantastisk flotte. Koster ca 700,- Det er ekte brudepikekjoler, som selges i enkelte barnebutikker og brudesalonger.

Hvor i landet bor du???? Er du fra Møre og Romsdal kan jeg tipse deg om hvor du får kjøpt/sett på desse

Skrevet

Vi holder til like utenfor Bergen :-)

Skrevet

Å ja, de fra piomio er kjempefine :-) Har den som heter Rosali til snuppa mi.

Skrevet

Eller saa har du jkdress da, jeg slaar et slag for dem. Brudepikekjoler koster usd49 og med dagens lave kurs er det 250kr per kjole + frakt. Jeg bestillte bl.a. brudepikekjoler derfra, og de er virkelig imponerende. Tykt fint stoff, har faatt masse skryt for dem allerede, og det er 2mnd foer bryllupet.Og den 8 aar gamle jenta var fra seg av begeistring.

(http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3633)

Lykke til med jakten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...