mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 en hund føder... Går ut i fra at det ikke er som mennesker. For "mammaen" til valpen vi skal få hadde "termin dato" i går. Og ventingen er jo nesten verre enn når jeg skulle ha selv:o)) Så hvis noen kan fortelle meg sånn ca. blir jeg glad. Om jeg må regne med å vente inntil 14 dager, vel så slår jeg meg til ro med det.
S.J.E.F.E.N Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 mine har fått +\- et par dager er ganske presise
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Så bra, ikke så lenge å vente da:o)
S.J.E.F.E.N Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Så gøy med valp da men må jo vente ihvertfall 8 uker før de er klare til reise fra mamman sin da, hvordan valp skal dere ha?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 Ja, de er ikke lev.klare før i uke 24-25. Det er Golden Retriver. Men det er nå spennende selv om vi må vente sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå