lykkec Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hva synes dere om ketchupen??? dette er min første kampanje. Hva annet har dere fått prøve? er det flere som vill bli med på kampanjer så gå hit: http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=lykkec
☆Anonymia☆ Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 syns den var knall god =) har bare fått ketchupen enda..
Herlige barn har jeg fått Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Synes Ketchupen var knallgod, har fått nestle drikki og extra drops i postkassen! Venter i spenning på neste kampanje! Dette er morsomt!
lykkec Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 ja kjempe morsomt:) men skulle vært kampanjer oftere
Scorpiogi Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 jeg registrerte meg for en stund siden, men det står bare null oppføringer på alt av kampanjer, poengsummer osv. har rekruttert 1 stk. Når kan jeg få kampanje?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Den ketchupen varså god. Jeg hater ketchup egentlig. Men jeg likte denne skikkelig godt. Ser nesten etter mulgiheter etter å bruke den. Så idag blir det grilling
lykkec Skrevet 24. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2008 kan ta litt tid ja. tok ca 2 mnd fra jeg registrerte meg til jeg fikk tilbud om å bli med på ketchup kampanjen. får håpe det ikke tar for lang tid til det dumper en mail inn til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå