mamma&urokråka Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg vet at man anbefales å bruke bagvogn til 6 mnd, men gutten min HATER å trille tur. Han sover veldig lite og når han våkner bare gråter han helt til vi kommer hjem, det kan være lenge. En gang jeg var ute og gikk tok de 30 min til vi kom hjem, og han sluttet ikke å gråte.. Lurer på om hvis jeg legger han i sportsvogn sånn at han bare sitter litt opp med ryggen, så han får se litt rundt seg, om det går bra? Han er veldig flink til å holde hodet oppe.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg tror ikke du bør sette han opp noe særlig enda, men hvis du bytter til sportsvogn-versjonen så vil han uansett se mer enn hva han gjør oppi bagen. Min erfaring er at barnet synker veldig ned med en gang med setter opp ryggen, selv om det bare er litt..
mamma&urokråka Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Ok. Vi har jo sånn bæresjal da, men orker ikke å gå lang tur med det.. Vi får vel smøre oss med tålmodighet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå