Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 ??...og hva med nedi vogna?? min blir utrolig svett med lue på... selvom den er tynn:(
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg har planer om å gå over til en søt liten solhatt/fiskerhatt når det blir sommer. Tror ikke du trenger lue hvis det er varmt, men kan være greit å bruke hvis det blåser litt..
lille sprelle Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Har en litt prematur baby jeg, og har fått beskjed om at hun skal bruke lue hele tiden i ett år av sykehuset. Så langt har vi brukt ull-lue og det går helt fint. Er jo litt varmeregulerende med ull. Finnes i veldig tynne varianter.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Har hørt at det er lurt å bruke lue det første året, uansett vær vind osv.. kommer til å bruke ei tynn lue ivertfall
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Hun skal virkelig få slippe å bruke lue når det er 25 grader og vindstille.. Stakkars liten.
Hildemor fra vest Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Midt på sommeren på det varmeste bruker man vell helst skaut eller solhatt for beskyttelse mot solen ..Ikke for kulden sin del eller?
Prins05&07C",) Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Når det er varmt ute kommer jeg ikke til å bruke lue nedi vogna, med mindre det blåser veldig. Idag måtte jeg ta av lua for at lillegutt skulle klare å sovne. VARMT nedi vogna, og han var svett i hodet stakkars. Så gjør det du føler er best for barnet ditt, men vær obs på vinden.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 jeg vil uansett bruke en tynn tynn lue på jenta mi hele 1 året og det 2 året....er veldig redd for øyrene.dere som ikk evil i det hele tatt må hvertfall bruke solhatt så den lille ikke blir brent i hodebunnen!!
Prøvigjen Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Blir nok å bruke solhatt når det ikke er vind. Litt bris kommer vel ikke ned i vogna, eller?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Har kjøpt ei sommerlue med god skygge foran og som går langt ned i nakken så lillegutt ikke blir brent i nakken. Kommer til å bruke den hele tiden mens han er ute av vogna, i vogna når han skal sove kommer jeg til å ta den av.
Ranveig R Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Storebror hadde hue/solhatt på seg heile første og andre året. Han blir 3 i haust, og så sant han går med på det skal han få ha solhatt på seg i sommar og. Har same planar for lilletuppa på nesten 6 mnd. Tynn, tynn ullhue. Dei skal jo ikkje vere i sola, så det blir neppe SÅ varmt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå