Gå til innhold

bruker babyene lue midt på varmeste sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??...og hva med nedi vogna??

min blir utrolig svett med lue på... selvom den er tynn:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har planer om å gå over til en søt liten solhatt/fiskerhatt når det blir sommer. Tror ikke du trenger lue hvis det er varmt, men kan være greit å bruke hvis det blåser litt..

Skrevet

Har en litt prematur baby jeg, og har fått beskjed om at hun skal bruke lue hele tiden i ett år av sykehuset.

Så langt har vi brukt ull-lue og det går helt fint. Er jo litt varmeregulerende med ull. Finnes i veldig tynne varianter.

Skrevet

Har hørt at det er lurt å bruke lue det første året, uansett vær vind osv.. kommer til å bruke ei tynn lue ivertfall

Skrevet

Hun skal virkelig få slippe å bruke lue når det er 25 grader og vindstille.. Stakkars liten.

Skrevet

Midt på sommeren på det varmeste bruker man vell helst skaut eller solhatt for beskyttelse mot solen ..Ikke for kulden sin del eller?

Skrevet

Når det er varmt ute kommer jeg ikke til å bruke lue nedi vogna, med mindre det blåser veldig. Idag måtte jeg ta av lua for at lillegutt skulle klare å sovne. VARMT nedi vogna, og han var svett i hodet stakkars. Så gjør det du føler er best for barnet ditt, men vær obs på vinden.

Skrevet

jeg vil uansett bruke en tynn tynn lue på jenta mi hele 1 året og det 2 året....er veldig redd for øyrene.dere som ikk evil i det hele tatt må hvertfall bruke solhatt så den lille ikke blir brent i hodebunnen!!

Skrevet

Blir nok å bruke solhatt når det ikke er vind. Litt bris kommer vel ikke ned i vogna, eller?

Skrevet

Har kjøpt ei sommerlue med god skygge foran og som går langt ned i nakken så lillegutt ikke blir brent i nakken. Kommer til å bruke den hele tiden mens han er ute av vogna, i vogna når han skal sove kommer jeg til å ta den av.

Skrevet

Storebror hadde hue/solhatt på seg heile første og andre året. Han blir 3 i haust, og så sant han går med på det skal han få ha solhatt på seg i sommar og.

Har same planar for lilletuppa på nesten 6 mnd. Tynn, tynn ullhue. Dei skal jo ikkje vere i sola, så det blir neppe SÅ varmt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...