Gå til innhold

gave tìl forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde et fantastisk bryllup i mars, og forloveren min har jeg mye å takke for det! er det noen som harn oen tips i hva jeg kan gi henne som gave i nå i ettertid som takk? hun skal selv gifte seg til høsten og jeg skal være forlover....

vanskelig dette her :-) samme med toast master..,,burde henne få noen gave, i tilfelle hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer jo an på hvor mye penger du vil bruke. Du kan ta henne med deg på spa/massasje? Dere kan gå ut og spise, du betaler. Jeg synes det kan være en god ide å gjøre noe sammen med forloveren som takk, hvis det lar seg gjennomføre.

Toasmaster kan du for eksempel gi noe fra vinmonopolet? Alt etter prisklasse. Men dette er jo hvis vedkommende liker alkohol. Toastmaster tror jeg at jeg ville gitt noe som kan "brukes opp" hvis du ikke har en fantastisk god ide til noe som passer perfekt. Hvis ikke blir det gjerne noe som bare blir liggende og slenge, og det er ikke så gøy.

Skrevet

Gi et gavekort på hudpleie eller annen Spabehandling - det faller alltid i smak :-) Toastmasteren gjør jo en viktig og stor jobb, og bør absolutt få en oppmerksomhet ja!

Skrevet

takk for svar, da blir det vin til toastmaster og middag til forlover!

:-)

Skrevet

Vi skal gi toastmasteren og dama en helg med barnefri i gave - de har tre barn :-) + en flaske god cognac.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...