Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vore på den ordinære ultralyden, og alt såg fint og flott og normalt ut.

MEN: Trur du ikkje Lille Knøtt låg der med navlestrengen mellom beina og ikkje ville avsløra seg?

Åååh! Skuffa!

Hadde gleda meg masse til å vita om det blir gut (som eg trur) eller jente (som sambo ønskar seg).

Veit jo at det viktigaste er at barnet er sunt og friskt osv, men likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også på UL i dag, er veldig spent! Skjønner du ble skuffet for å ikke få sett kjønn! Jeg tror jeg uansett vil på 3D ul senere i svangerskapet, er jo en mulighet det, og dra på en ul senere for å ta en titt?

Skrevet

Skjønner godt at du er skuffet.. Det blir jeg også om ikke jeg får se kjønnet når jeg skal på UL. Selvfølgeli er det jo det viktigste at barnet er friskt og har det bra. Men jeg sr så nysgjerrig av meg av natur. Og har to barn fra før da jeg ikke visste hva jeg fikk. Og nå er det liksom "siste" sjanse å oppleve det å vite hva kjønnet er før det kommer ut av magen..

Skrevet

Joda, går jo an med 3d seinare. Bur i Oslo, så er ikkje langt til Sandvika, f.eks. Men er jo dumt å betala 800 kroner viss han/ho ikkje vil avsløra seg då heller!

Håpar de har betre hell på ul enn meg!

Lukke til! :o)

Skrevet

Var på UL i går og var det samme med oss. Den lille lå med bena i kryss, navlestrengen i mellom og en hånd der nede så fikk ikke sett noe som helst. Heldigvis var jeg hos gyn for 2 dager siden. Hun så hva det ble så ringte henne etterpå og fikk vite det.

Mest sannsynlig (Legen var 80% sikker) på at det blir ei lita jente=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...