HEMMELIG!!! Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Heia!! Skal i begravelse til mandag (med STORT forbehold, siden jeg er 4 dager over termin i dag), også kom jeg til å tenke på det Ida sa i forrige episode av frustrerte fruer som gikk på tirsdag... Når de skulle helle ut asken fra urnen. "You are not dead...." Det var så fint, så ville hatt det på kortet til venninna mi... Noen som han hjelpe?
Boulengerina Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Do not stand at my grave and weep. Do not stand at my grave and weep, I am not there, I do not sleep. I am a thousand winds that blow. I am the diamond glint on snow. I am the sunlight on ripened grain. I am the gentle autumn rain. When you wake in the morning hush, I am the swift, uplifting rush Of quiet birds in circling flight. I am the soft starlight at night. Do not stand at my grave and weep. I am not there, I do not sleep. (Do not stand at my grave and cry. I am not there, I did not die! Mary Frye (1932)
*En rosa og en blå* Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Åh, så flott! Jeg tenkte selv når jeg så på episoden, at det diktet skal jeg prøve å finne. Hvor fant du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå