Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Tenkte at vi så vidt skal begynne med gråt eller velling nå (straks 5 mnd) Begynner man å gi vann samtidig som man gir grøt?
Hildemor fra vest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Velling er veldig tynn grøt så da tilsetter du mindre pulver i væsken.. Kan være lurt å gi litt vann for tilvenning men hvis du ammer holder det veldig bra ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå