Mage igjen Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Skal på ul kl 12.30! Jeg er så ufattelig spent! Skal bli fint å se den lille igjen, og få en termindato og muligens se om det er en liten gutt eller jente der inne! Bare halvannen time igjen!!!! hoho!!!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 He he he. Ja spent her også!!! Jeg skal kl.13, og klarer bare ikke bestemme meg for om å vite kjønn eller ikke....grrrrrrrrrrrrr Tiden går såå saaaakteeee...... Lykke til i dag!!
Mage igjen Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Du også! Vi ville egentlig ikke vite kjønn, men var på ul i uke 11+1 og da sa legen uten at vi hadde spurt at det så nok ut som en gutt, (ble litt paff over at han ikke spurte om vi ville vite eller ikke!) så da fant vi ut at vi like gjerne kan få det bekreftet i dag. Hadde han ikke sagt noe ville vi ikke visst det. Har en av hver fra før så vi har jo alt stæsj til begge kjønn hjemme. Fortell hvordan det gikk senere i dag da!
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 oooooooooh.. lykke til begge to sååå spennende... en hel månde til jeg skal.. puh.. det er lenge til det .. hehe.... kos dere på ultralyd
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 For en lege sier nå bare jeg.....da ville jeg blitt skuffet altså (de skal jo spørre først...ja ja menneskelig å feile får man vel si da.. ) Jeg ville nok også visst kjønn hvis jeg var i din situasjon. Det blir jo kjempespennende!! Lykke lykke til, og så høres vi vel utpå dagen... 45 min igjen til UL og jeg har enda ikke bestemt meg....hmmmm Skal-skal ikke-skal-skal ikke........huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå