Lille Ollebolle Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hvilke arbeidsoppgaver har dere, og hvilke yrker bruker sekretærer?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Spørs hvilken type sekretær man er utdannet eller jobber som det. De tar seg av papirer, renskriver, skriver kansje faktura, tar telefonene, holder styr på avtaler, timer osv. EN tannhelse eller helsesekretær kan ha andre oppgaver også, feks ta røntgen ( tannhelse), blodprøver, sjekke urinprøver osv, men disse er da autoriserte og må derfor ogsa ha nødvendig spesialisering for å kunne gjøre slike oppgaver. En Advokat sekretær har endel kunnskap om juss som regel. En sekretær må ha gode skriftlige kunnskaper, være nøyaktig og tålmodig...
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Sitter på DIB hele dagen!! hahah... neida... Jeg er sekretær i oljesektoren. Scanner papirer, inn og utgående post, lage presentasjoner, møtereferater, ordne lunsj, koke kaffe, vanne blomster, bestille kotorrekvisita, Føre timelister og reiseregninger, holde det ryddig, booke møterom, ordne kaffe/div til møter. Fakturering (minimalt) osv, osv.... masse rart...
LizzyG Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg gjør det samme som Junimams*, men jeg har både endel rapportering og lønningsarbeid i tillegg. Jobber i byggebransjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå