Gå til innhold

vond kul under armen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått en vond kul under armen...i armhulen altså.

Den er rett der som bh-spilen av og til bruker å "stikke"inn og irritere...kan d ha noe med det å gjøre?

Den kulen har jeg hatt en stund nå....1mnd eller 2... men det er først nå den begynner å bli veldig vond.

Jeg har glemt å ta d opp hver eneste gang eg har vært hs legen....

jeg hadde en sånn kul en gang tidligere da jeg var 13/14...den ble kjempebetent, så gikk den bort....

bør jeg vente til den blir betent og går bort selv, eller burde jeg gå t lege og høre om han kan "tappe" den?

noen som har opplevd d samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har d flere ganger i året.

det er lymfe knutene som er fulle å blirlitt betente. d hjelper å massere lett over noen dagen for å få fart på lymfen. det er ikke farlig men kan gjøre vondt opp til en uke..

Skrevet

har prøvd å massere, men gjør bare vodt...får prøve mer:P

Skrevet

Heisann.

Jeg har også ømme kuler i armhulen under begge armene. Er bare hovne melkekjertler hos meg, pga hormoner som løper løpsk under graviditeten.

Har hatt slikt med alle mine 4, under svangerskapene og etter fødselen. Rett etter fødselen og i noen dager ser jeg helt spedalsk ut under armene....

Ikke noe farlig, bare ubehagelig og litt vondt...

:)

Skrevet

Nå ble jeg SUPERletta !!! Har ikke spurt noen om det temaet her inne for jeg trodde jeg var alene ! Da jeg fødte min første så hovnet jeg opp grasalt under armene og jeg kunne ikke legge de ned normalt. Nå når jeg er gravid igjen så har jeg to stor klumper i hver armhule. Den ene sider er større enn den andre. Litt ømme, men GRUSOM styggt ! Ser ut som jeg har DEN bollemusa under den ene armen når jeg har armene nedover. Æsj !

Skrevet

Det er sikkert ingenting, men jeg hadde helt klart gått til legen med det! Ingen av oss er leger og kuler og klumper vi kvinner finner på kroppene våre MÅ VI ta alvorlig og gå til legen med! Det fins altfor mange tragiske tilfeller der man ikke tar det alvorlig.

Vil ikke skremme deg, men nevn det for legen din neste gang så får du en ordentlig medisinsk vurdering :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...