xxxJulianexxx Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg er ny her i dag jeg. Nå har jeg fulgt med på sidene her i flere måneder. Og ENDELIG ble jeg også medlem. Håper alle har en fin dag!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Velkommen skal du være :-) Siden du har fulgt med litt så vet du da også hvilke itlstander som tidvis hersker her i forhold til visse typer debatter. Sterke meninger her inne :-)
xxxJulianexxx Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 Takk for det :-) Jeg har lagt merke til debattene her ja. Men jeg har ikke tenkt å engasjere meg så voldsomt i det. Kan jo være ganske usaklig her til tider. Jeg vil bare ha det koselig her jeg:-) Ikke har jeg tilgang til internett så ofte heller, men jeg får snart bredbånd hjemme. Klem!
Dotten Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Velkommen inn hit... Tror mange sniktitter her inne en del før de "kommer ut av skapet" (he, he) og tørr å skrive sitt første innlegg, ev. svare på et innlegg Håper du vil trives her inne
xxxJulianexxx Skrevet 24. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2008 Takk! Jeg vil helt sikkert trives. Kjekt å ha litt å finne på når babyen min sover. Nå er det så fint vær at han kan ligge ute i vogna si.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Hei:) Så kjekt da, velkommen skal du være:) Ha en strålende dag du og;)
☆Anonymia☆ Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 velkommen inn i vår lune hule..hehhehe =) her kommer du til å trives..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå