Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 jenta mi har blitt så tett i nesa og hoster litt, ikke noe feber. noen som har noen gode tips til å få dette til å gå over fort eller gjøre "tilværelsen" bedre for henne... takk
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Bruk saltvann, f.eks miwane, en liten stund før måltid og før hun legger seg. Hev delen av sengen, slik at hun ligger med hode høyere enn resten av kroppen. VI gav vår litt varmere melk enn vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå