Gå til innhold

Parkdress i barnehagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en jente på 2år,kjøpte parkdress til henne for noen uker siden..

men det ser ikke ut som denne blir så mye brukt:(

Selv om det er sol og 12-14 plussgrader ute kan man vel kle på denne?

Trenger ikke ha så mye inni dressen da..Blir mye vasking av skitne klær som må vaskes..

Hva synes dere? Er det jeg som er rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er da ikke rart? Hos oss passet fremdeles den tynne dressen fra i høst, og den har vi sendt i barnehagen. Og den har han på seg når vi henter, sitter ute i sandkasse og da har han bare strømpebukse og body under (bomull) så det blir ikke for varmt nei. Veldig greit at ikke alle buksene blir fulle av sand! Det er ikke mange andre barn i vår barnehage som har parkdress nå, men det tror jeg heller skyldes at foreldrene ikke har tatt med. Du kan jo høre med barnehagen om ikke de kan bruke den?

Skrevet

Har tenkt å høre med barnehagen idag når jeg henter henne..

men bare de ikke syns jeg er vanskelig,tydeligvis ikke mange som bruker dress selv om garderoben er full av vårdresser nå! Kan ikke tro det er så mye jobb å ta de på!

Skrevet

Jeg synes det virker for varmt med parkdress når det er sol og 12-14 grader.

Vi bruker ikke det nå, kanskje bare om morgenen når det er 4-6 grader.

Tenk når de sitter i sola, da føles det sikkert som over 20 grader.

Da er det nok med ett lag med klær nede og maks 2 oppe.

Skrevet

synes park-dress er greit når det er grått og kanskje dusker litt.. det kommer nok så du får nok brukt for den. hehe. Når det er sånn vær som nå så har vi todelt jakke og bukse så man kan ta av seg jakka om det blir varmt. Vi har på gummibukse da for det er gjørmete og klissete i barnehagen.

Skrevet

Jeg synes det er for varmt med dress med for nå. Jeg kjøpte vårdress til storesøster igår. Hadde tenkt å kjøpe for lenge siden, men har ikke hatt mulighet å dra til byen da vi er midt i lemminga.

Viss det er litt kaldt om morgenen så har hun strikkebukse og strikkegenser til å ha under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...