Gå til innhold

Fy faen det finnes mange snørrunger rundt om!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvette!!! Jentungen kommer hjem fra skolen nå og kan fortelle at noen gutter har trampet på og brekt mobiltelefonen hennes!! Den er totalt ødelagt. Simkortet har de tatt. Kjenner jeg har lyst å rive ørene av sånne unger! Er det faen meg mulig!! Læreren vet hvem snørrungene er, gjett om vi skal ta en prat med foreldrene deres! Arggghh!!!!!!!!!!!!!!!!!

:o(

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Prat med foreldrene og forlang at de erstatter mobilen.

Sperr simkortet så fort som f#####n.

Skrevet

Har gjort det........

Skrevet

Verste jeg har hørt! Hva slags jævelunger er det??

Ville ikke blitt for sjokkert om foreldrene tok sine avkoms hærverk med stoisk ro...

Skrevet

I alle dager.... hvor gamle er disse ungene da??

Skrevet

Huff. Tror jeg hadde blitt like forbannet som deg, og en prat med både lærere og foreldre er absolutt på sin plass! Gjerne ungene også. Men ikke sammen. Da skal de bare tøffe seg!

Lykke til! Og krev gjerne erstatning for mobiltelefonen, men stort sett så slipper vel foreldrene unna når barna er under 14 år......!

Skrevet

Er ikke sikkert, rundt 10 år. Skjønner ikke hva som får unger til å finne på sånt, mistenker at foreldrene er langt i fra oppegående. Unger med oppdragelse gjør ikke sånt! Kan jo seff. hende det skorter litt på vettet også da, men.....

Skrevet

Kommer til å ringe foreldrene i ettermiddag, skal få navn og nummer av læreren. Regner ikke med å få erstattet den, men foreldrene skal få høre hvilken snørrunger de har, og få beskjed om at det er på høy tid å starte med litt oppdragelse!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...