sykkelpumpe Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Er sykemeldt på grunn av kvalme, og har de siste to ukene sett veggene på soverommet. Kommer meg i dusjen slik a jeg kan hente sønnen vår i barnehagen (dette MÅ jeg gjøre, ellers hadde jeg ikke sett han) Når vi kommer hjem, er jeg da så sliten at jeg må hvile mens mann og barn spiser middag, jeg orker ikke. Vet jo at jeg bare må holde ut, men jeg er i ferd med og bli gal! Har ingening og fortelle om, for jeg opplever jo minimalt. Derfor er de ganske stille i hjemmet vår for tiden. Mannen min er vel også i ferd med og bli gal, han føler seg nok litt ensom. I går begynte jeg til og med og grine fordi vi ikke kan kjøpe hagemøbler til 20 000! Det hadde aldri slått meg før at jeg skulle vurdere og kjøpe så dyre hagemøbler! Huff skal ikke klage! Ligger ikke og spyr dagen lang, må ikke på sykehus for og få næring. Prøver og trøste meg med dette, men jeg synes litt synd på meg selv likevel. Beklager klagen damer, måtte bare få ut litt frustrasjon! *snufs*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå