Gå til innhold

Handle vogn i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen kan fortelle meg hvor mye man sparer på å handle vogn i sverige. Tenker i utgangspnktet på Simo kombivogn. Andre med erfaring? Har de simovogn forhandlere i Svinesund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den vognen jeg vil kjøpe, sparer man ca 1100 nok på å kjøpe i sverige, men det er ikke simo.

Skrevet

veit ikke åssen dt er me simo, men vi skal ha emmaljunga edge duo kombi,den koster 8600 her,me den nyeste stelleveska, men vi skal til sverige om et par ukerstid og da se om vi får den billigere der..

men jg ville vel tro det:)

Skrevet

Kjøpte Emmaljunga Edge Duo i Kattis babyshop i Strømstad for en uke siden. Prisen var 7300 svenske, noe som tilsvarer ca 6300 NOK. Stelleveske var inkludert.

Skrevet

ella78 venter gutt 19.07.08:

da sparer man jo mye på den vonga da, 8600 her og 6300 i sverige, sparer jo 2300kr:)

var dt bestillingstid på den da?

Skrevet

De har mange på lager, men ikke alle farger. Den vi skulle ha hadde de heldigvis inne, men du kan sikkert ringe dem og høre hvis du allerede vet hva du skal ha.

Skrevet

dt veit jg vettu... hehe,høres fælt ut men fargen på vogna valgte jg ut alerede som 13 åring da jg begynte å passe barn.

hehe, så den var enkel.

har di nettside,me evt mail el tlf nr?

Skrevet

fant dt. www.kattisbabyshop.se.

ska se på blant annet happyland og babyprofsen oxo. men nå får jg dra på jobb...:)

send meg gjerne privat meld om du sku komme over int linker:)

ha en fin dag

Skrevet

Hvordan er det med reparasjoner og deler og slikt hvis en kjøper den i sverige? Har også tenkt på emmaljunga..(vet ikke om jeg skreiv d riktig:))

Skrevet

Det er vel en fordel å bo i nærheten av butikken slik at det ikke blir så lang vei om noe går galt.

Skrevet

Vi kjøpte vogn på Kattis. Da sa de at hvis noe skulle skje med vogna var det lurt å ringe de og fortelle hva problemet var. Slik kunne de sikre seg at de hadde deler til å reparere med sånn at alt var klart til vi kom med vogna. Da fikset de den gjerne mens vi ventet eller dro på shopping el.l.

Skrevet

Vi kjøpte brio kombi vogn i sverige og sparte 2000 kr på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...