Vår tur :) Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Noen som har noen tips for gode ammeBHer, som passer oss som ikke har så store bryster?
Eliise Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Triumph... Litt dyre, men det er vært å legge litt penger i det. De kan virke litt 'slaskete', men de får god hold når du har ull innlegg og engangsinnlegg i dem!
hmmm? Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 jeg har kjøpt mine på lindex, der hadde de godt utvalg og mange forskjellige typer fra A-E cup faktisk... var ikke alle de hadde i store størrelser da men jeg er i alle fall fornøyd med mine, dyre var de heller ikke sånn egentlig... betalte 320 kroner for 2 stk )
*H* Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 jeg kjøpte to forskjellige på kappahl, og jeg er ikke så fornøyd, kommer nok til å kjøpe 1-2 triumph tenker jeg. bh med spiler klarte jeg meg ikke uten før, men nå med melkespreng som rakkern holdt spilene på å gi meg brystbetennelse. så da får jeg leve meg gjennom noen mnd med slaskepupper:P
Vår tur :) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 noen som har noen gode soveBHer å anbefalle med det samme?
togutter-08og10 Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Finnes det fine truser til ammeBH er? Jeg er avhengig av å ha på meg sett. Liker ikke at truse og BH ikke matcher. (har alltid vært sånn, lærte det nok av moren min)
Zabbi Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 kappahl selger amme-bh, 3 forskjellige sorter av hva jeg vet, men alle typerne hadde truser som "tilhørte" som man kunne kjøpe til. Desverre syntes jeg at bare en type var grei nok å ha på meg, men leter videre etter en behagelig amme-bh. Jeg kan ikke bruke bh uten spiler, så langt, store pupper er ikke alltid så greit....
trinidad Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 har vært på lindex, kappahl og hm. fant kun 1 bh som var stor nok! ( f-cup) bruker d når jeg ikke er gravid, og er nå opp minst en størrelse. men nesten ingen modeller går lenger enn d-cup. og jeg har da virkelig ikke verdens største pupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå