Gå til innhold

Gode ammeBHer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips for gode ammeBHer, som passer oss som ikke har så store bryster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Triumph...

Litt dyre, men det er vært å legge litt penger i det. De kan virke litt 'slaskete', men de får god hold når du har ull innlegg og engangsinnlegg i dem!

Skrevet

jeg har kjøpt mine på lindex, der hadde de godt utvalg og mange forskjellige typer fra A-E cup faktisk... var ikke alle de hadde i store størrelser da :) men jeg er i alle fall fornøyd med mine, dyre var de heller ikke sånn egentlig... betalte 320 kroner for 2 stk :o)

Skrevet

jeg kjøpte to forskjellige på kappahl, og jeg er ikke så fornøyd, kommer nok til å kjøpe 1-2 triumph tenker jeg. bh med spiler klarte jeg meg ikke uten før, men nå med melkespreng som rakkern holdt spilene på å gi meg brystbetennelse. så da får jeg leve meg gjennom noen mnd med slaskepupper:P

Skrevet

noen som har noen gode soveBHer å anbefalle med det samme?

Skrevet

Finnes det fine truser til ammeBH er? Jeg er avhengig av å ha på meg sett. Liker ikke at truse og BH ikke matcher. (har alltid vært sånn, lærte det nok av moren min)

Skrevet

kappahl selger amme-bh, 3 forskjellige sorter av hva jeg vet, men alle typerne hadde truser som "tilhørte" som man kunne kjøpe til. Desverre syntes jeg at bare en type var grei nok å ha på meg, men leter videre etter en behagelig amme-bh.

Jeg kan ikke bruke bh uten spiler, så langt, store pupper er ikke alltid så greit....

Skrevet

har vært på lindex, kappahl og hm. fant kun 1 bh som var stor nok! ( f-cup) bruker d når jeg ikke er gravid, og er nå opp minst en størrelse. men nesten ingen modeller går lenger enn d-cup. og jeg har da virkelig ikke verdens største pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...