Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 flere? har prøvd nestle sin fullkorn med frukt, og den m eple.. han gråter når han får den.. huff.. noen andre forslag??
nurket4a Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Her ville heller ikke mini ha den i begynnelsen. Vi gikk tilbake til 6mnd grøten en stund, og neste gang han fikk 8mnd grøt spiste han godt... Har du prøvd fra Hipp eller småfolk?
MTMT Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Du den Nestle 8 mnd grøten ville ingen av mine barn ha heller. Og om du har smakt på den selv så forstår du kanskje hvorfor... Jeg synes ihvertfall den smaker veldig spesielt. Ikke god i det hele tatt. Men for all del, sikkert mange som liker den også. Nei gå og kjøp Hipp eller Småfolk sin 8 mnd fullkornsgrøt du. Mye bedre. Tipper han liker de!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Kan blade den med litt 6mnd grøt.Den 8mnd grøten kan vere litt gråv!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 MTMT: enig med deg, jeg synes den er vond selv jeg.. får lei ettersmak.. skal teste de andre jeg:) takk for svar:) HI
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Har du prøvd småfolk sin mild fullkorns grøt med eple, pære og bringbær. Den synes lillegutt er god, og den er litt søtere enn nestle sin. Men kan jo også være 'klumpene' som gjør at han ikke spiser den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå