Gå til innhold

Ja da var jeg jammen gravid igjen jeg gitt..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har følt meg veldig sliten og uvel den siste uken, skjønte egentlig ikke hva det var. Men begynte å få noen mistanker da det ikke lenger var godt med kaffe på morgenen lenger. Kjøpte meg en test i dag og der lyste det et blått kryss mot meg før testen var ferdig. Det her var absolutt ikke planlagt, vi har 2 jenter fra før. Ei på 4 og ei på 1 år. Vi har diskutert litt frem og tilbake om vi skulle ha flere barn, men ikke blitt enige enda. Hva gjør vi nå da? Vi er jo begge i fast jobb og har akkurat bygd stort hus. Så alt ligger jo til rette for å få en til. Jeg sluttet på pillen i påsken, da jeg hadde så store bivirkninger og plager med den. Har fått meg babycomp som vi skulle begynne å bruke, ventet bare på første mens men den kom aldri. Typisk det her, med forrige mann tok det nesten 1 år før jeg ble gravid.

Er det noen her som har 3 barn, eller er på vei med nr 3 som kan komme med råd og tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye:) for en gledelig overraskelse:) har ikke 3 barn,men får to tette,akkurat som dine to minste:) tenk hvor gøy det blir for ungene da:) og som du selv sier alt ligger til rette for det:) og dere har jo vert inne på tanken.. venter nr 2 da jenta mi er 19 mnd...

Skrevet

Tusen takk. Ja er jo egentlig en gledelig overraskelse, bare litt sjokkert her. Mange tanker som surrer i hodet nå. Håper bare jeg orker å holde ut på jobb en liten stund til. Begynte i ny jobb 14.januar. Ja ja, får bare ta det som det kommer.

Skrevet

Ja, kjenner meg igjen her. Har to gutter med 17 måneder mellom ( 4 og 5) og venter nå nr 3. Ikke helt uplanlagt, men sjokk når det skjer likevel.

Vi var litt forvirra den første uka, men nå bare gleder vi oss. Har kommet til at det aldri passer helt å bli gravide, men er av den tro at det går an å planlegge for mye. Vi har gjort dette før, ikke sant. Dette klarer vi ;-)

Elin

Skrevet

Gratulerer :-)

Synes at vi bør feire og salutere fruktbarheten vår, jeg! Selv venter jeg barn nr 3 og føler meg så heldig som får oppleve dette fantastiske gang på gang. Dette er virkelig LIVET, jenter :-)

Skrevet

Det er som tatt ut av vår historie. Mannen min og jeg har også to jenter på 4 og 3. Oppdaget til min store overraskelse at jeg var gravid igjen for et par uker siden. Ble først litt fortvilet, da vi også har diskutert frem og tilbake om vi skulle lage en til. Svaret ble vel egentlig nei, da mannen min jobber uttolig mye. Men plutselig ble jeg gravid gitt.

Føler nå at jeg er utrolig heldig. 3 barn tror jeg blir veldig koselig, litt mer jobb- men det skal vi klare. Vi er jo priviligert, tenk på alle de som ikke får i det hele tatt.

Så mitt råd er: kos deg med magen og gled deg over nok et vidunder.

Masse lykke til:o)))

Skrevet

Jeg venter nr 4, og jeg for min del har alltid syntes at det var mest slitsomt med bare en. Mine kom alle med to års mellomrom, men de hadde utrolig mye glede av hverandre fra første stund. Nå er det 4 år siden forrige gang, så her blir det nesten en "attpåklatt" :).

kos dere med barna!!:)

Skrevet

Gratulerer, da er vi isamme situasjon.

Har ei på 4,5 og ei på 14 mnd og har termin 12 aug.

Jeg var kvalm og uvel før jul, men det var jo alle andre også (omgangsyken gikk her da) Men med meg så slapp den jo aldri taket !

Kom litt brått på, ikke planlagt. Hadde ikke fått tilbake menstruasjon jeg heller.

Lykke til, så snakkes vi sikkert her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...