Lille Ollebolle Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg jobber nå på stor butikk og trives godt med det! Men må jo jobbe to kvelder i uken og annenhver lørdag. Det ideelle hadde vert om jeg kunne jobbe fra 8-15,16, og fri lørdager.. Jeg ønsker ikke en stillesittende jobb. Har ingen spesiell utdannelse. Hvilke jobber/yrker oppfyller mine krav?
Arb.ledig husmor Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Ta truckfører bevis, og søk på lagerarbeidjobber.... Sambo begynte med det som 17-18 åring, og har jobbet seg fra gulvet og nå blitt kontorrotte... Er nå 30 år... Han begynte med 0 utdannelse...
Nilena Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Snekker (kl 07-15), sekretær (08-1530) ... sekretær trenger absolutt ikke være stillesittende jobb - bare så det er sagt. Jeg jobber på en liten plass hvor jeg har mange forskjellige oppgaver, og jeg varierer mye gjennom arbeidsdagen, Men i de fleste yrker så krever de fagutdannelse nå for tiden...
Lille Ollebolle Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 Ja, har tenkt litt på sekretær jobb, men hva slags oppgaver har du i løpet av en vanlig dag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå