Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul idag,er så redd det er tvillinger!!Har kjempestor mage og kjenner spark på to plasser samtidig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Det blir spennende. Skal også på ul i dag, men vet det bare er en da:-)

Lykke til!

Gjest stockholms tjej
Skrevet

åhhh det kommer gå så fint uansett om de er 1 eller 2 de lover jeg deg=)

kan vara at bebisen ligger rak lang over magen din...derfor du kjenner spark på flere steder kanske=)

Du må skriva hvordan de har gått for deg sen=) jeg er nysjerrig på om du får 1 eller 2=) Lykka til=)

Skrevet

Takk takk=)

Lykke til du også=)

Skrevet

er det tvillinger er du veldig heldig:) (selv om det er tøfft) dobbelt glede..les inne på tvilling der er de fleste overlykkelige selv om de er sliten...når det er sagt merker eg også spark to plasser og magen er stooooor,dobbelt så stor som sist..har vert på 3 ul og det er bare en:)

Skrevet

Ja håper at babyen ligger slik at det kjennes ut som spark to plasser samtidig.=)

Gir beskjed om hvordan det har gått!!

Skrevet

Heldig??Huff nei..Har jo 2 barn fra før og samboer vil egentlig ikke ha dette 3 barnet engang,han sier han går fra meg hvis vi skal ha tvillinger=/

Skrevet

Det er det sykeste jeg har hørt!! Han kan jo ikke si sånt.....? Er jo ikke din feil om det er tvillinger. Dere er da to om det??

Jeg kjenner flere som har tvillinger, og de har det helt topp! Dette klarer dere sikkert helt fint! Men si ifra hvordan det gikk da!

Skrevet

Jeg tror også at det er en lykke å få tvillinger, skulle gjerne fått tvillinger selv! Slitsomt med barn er det uansett, men gledene det gir tilbake er verdt alt slitet og mye mer til. Og som noen andre sier så er tvillinger dobbeltglede!

Og så skal jeg være fæl nok til å mene at hvis typen din truer med å forlate deg om det er tvillinger, ja så har du det mye bedre uten han!!

Skrevet

Nå har jeg vært på ul..Var heldigvis bare en baby der,en liten gutt=)Er så glad!!!

Skrevet

Gratulerer! Får håpe typen din er blidere nå da. Men ærlig talt: håper han har mange andre positive sider, for å true med å gå fra deg hvis det er tvillinger er noe av det mer useriøse jeg har hørt. Mannfolk som truer med slik er det verste jeg vet!!

Skrevet

Taaakk=)

Er så lykkelig akkurat nå!

Joda han har jo endel positive egenskaper da,det må han jo nesten ha siden vi har vært sammen siden jeg var 17 år=) Men må innrømme at jeg har vurdert å gå fra han bare pga den bemerkningen han kom med ang tvillinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...