Gå til innhold

Skal jeg ta med meg snuppa og flytte ut???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har hatt problemer en god stund før snuppa kom i januar, og de problemene blir bare verre og verre. For det første er hans sønn på 7 år fryktelig borskjemt og ufordragelig. Det høres kanskje ikke så grusomt ut, men det er så jævli irriterende! Har sagt flere ganger at vi må sette klare grenser og rette dette opp. Det blir jo bare verre dess jo lenger tid som går! Men dette skjønner jo ikke sambo.

Vi har gutten hans annenhver uke, så han er jo her aaaaltfor ofte. Stygt å si kanskje, men jeg gruer meg til hver gang han kommer pga oppførselen hans. Nå har vi fått ei lita jente, og jeg er livredd for at hun skal påvirkes av halvbroren når hun blir gamlere. Jeg vil jenta mi skal få en trygg oppvekst med klare grenser og god oppdragelse, og det tror jeg ikke jeg klarer dersom jeg skal bo med sambo, for det virker som om han driter i at ungen hans oppfører seg som en to-åring!

Også det andre problemet, som går på det at han favoriserer guttungen. Han skulle egentlig på jobb igår, men så lurte eksen hans på om han kunne dra til frisøren med gutten. Da droppet han jobben og dro til frisøren! Senere på dagen, da jeg skulle til legen og spurte sambo om han kunne ha snuppa en halvtimes tid, nei da skulle han plutselig på jobb!!!! (Han har en jobb hvor han kan bestemme mye av arbeidstiden selv). Dette synes jeg er så fryktelig sårende! Det er akkurat som om når vi begge er hjemme, og snuppa skal mates, skiftes på eller trøstes, føler jeg at jeg MÅ ta henne slik at hun ikke skal være til bry for sambo! Og slik skal det jo ærlig talt ikke være... Synes han oppfører seg som en fjern onkel som bare kan ha henne når det passer ham....

Jeg har så lyst til å flytte ut, men klarer liksom ikke helt bestemme meg. På en måte vil jeg at snuppa skal kan ha begge foreldrene sine der, men på en annen side vet jeg ikke om jeg klarer dette lenger... Greit å være alene sammen med henne når sambo er på jobb, men å fortsatt være alene med henne når han er kommet hjem, er fryktelig tungt..

I tillegg er det jeg som vasker klær, rydder, vasker kopper, støvsuger, skifter på senga og tar meg 100% av snuppa vår.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Noen som kan hjelpe meg? Ble litt mye klaging her da... Vær så snill og kom med noen råd! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel...syns kanskje du skal prøve å snakke litt mer med han før du bestemmer deg...ta en alvorsprat å si hvordan du føler det å at hvis det ikke blir bedre så flytter du og snuppa ut...

da kan du likesågodt være alene-mamma hos deg selv og ikke hos DERE...

vel...har ikke så mye råd å komme med men ønsker deg veldig lykke til ;)

*trøsteklem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...