mamma til K & M :-) Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Torsdag 1 mai skal våres sønn komfirmeres... Tiden er godt så fort... Under midag skal vi holde tale for han,vi har også tenkt å vise bilde i stor kjerm av han fra han var ny født til nå. Trenger hjelp til musik i bakgrun. Hvet dere om noe fint sang vi kan bruke til det? Er veldig takknemlig for hjelp.
Espoir Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg komme rikke på noe i farta, men dytter litt for deg mens jeg tenker....
mamma til K & M :-) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 Takk elinmamma, har tatt den til favoriter.
mamma til K & M :-) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 har også funet sunshine of my live....trenger flere!!! hjelp jenter...
Dronningen! Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Sang til sønn fra far http://www.youtube.com/watch?v=_ZBfnccgNB0&feature=related Sang til sønn fra mor
mamma til K & M :-) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2008 dytter opp denne , trenger flere ideer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå