Stoltmai mamma:) Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 fikk ikke sove, hadde så sinnsykt vondt i magen, skikkelig værk og kjente det ned i ryggen og beina, var ikke kvalm eller noe, prøvde å gå på do, men uten hell.. etter 20 min stod jeg opp igjen, og da skal jeg si jeg kom meg på do, skikkelig diare, da jeg va ferdig, va d å spy, å gurimalla som jeg spydde, og mens jeg spydde så måtte jeg på do igjen... Gikk og lagg meg igjen, og hadde skikkelige tak i magen og ryggen... sovnet,men våknet flere ganger med vondt, er litt bedre nå, men fortsatt litt vondt.. Noen som har hatt det slik rett før fødslen starta???
MissO Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hadde det slik forrige natt jeg også, kastet ikke opp, men kom greit på do - 3 ganger faktisk. Hadde noen skikkelig tak i magen, med kraftige mens smerter, trodde virkelig at ting var på gang;) Men på morra kvisten roet det seg betraktelig, utover dagen hadde jeg noen kraftig tak, men i natt har jeg sovet som en stein og ikke kjent en kynner en gang. Litt bitter her, var liksom så innstilt på å bli ferdig... Fortsatt 1 1/2 uke igjen til termin, men allikevel.... Masse lykke til deg, håper det forsetter, høres jo ut som om noe er på gang";) (hvor langt er du?)
dorthea Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 har hørt at det er veldig vanlig at man kan bli ganske uvel i kroppen når det begynner å nerme seg:)
cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 oida, hvis det er sant, så nærmer det seg her og jeg er bare i min 31 uke..!!:0 Har hatt mage problemer og vært på do 6-7 ganger for dag den siste uken nå....:/ magevonde og ryggverk osv har jeg også vært plaget med.... Hmmm, skeptisk....
Stoltmai mamma:) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 Hei MissO.. jeg har 19 dager igjen til termin.. Min mor startet begge sine fødsler med å være skikkelig uvel, med oppkast og diare... kjenner det jo ikke like mye nå, men har litt vondt, og har masse kynnere.. Har drevet og vasket litt i dag, og da var magen stein hard hele tida, jeg hadde skikkelig svette tokter og følte meg uvel... men men, vi får vel bare smøre oss med tolmodighet.. Lykke til te deg også, krysser fingrene for at det skjer ting for oss nå.. (sambo ble jo helt på tuppa i dag, jeg sa det va rett føre jeg pakket baggen i natt, så sier han : har du ikke pakket???? gå å gjør det med en gang...) hehe, de er skjønne au da
gladJenta25 Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 jeg har trodd 2 netter den siste uken at noe virkelig er på gang... e skikkelige tak i magen og ryggen, og de blir regelmessige og 5 min mellom, men så avtar d igjen.. skikkelig irriterende.. d er likt som min fødsel startet sist...er 38+1 idag og syns den lille kan komme nå..., er en liten luring.. er moden og 2 cm åpning også... men d kan jo ta tid... har hele tiden følt at han vil komme før termin.., så er jo lov å håpe
Stoltmai mamma:) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2008 Hei gladJenta25.. ja det blir jo spennende å se om det skjer noe med oss nå, begyner å bli skikkelig utålmodig... Har du hatt gyn undersøkelse siden ud vet du er moden og har 2cm åpning??? Er det noe alle får?? jeg har jo ikke peiling på om jeg har åpning eller om jeg er moden, kunne tenkt meg å blitt undersøkt... er d legen eller jormora som sjekker det??? Ble mange spørsmål detta
mai_08 Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 noe av det samme skjedde meg sent i går kveld. jeg låg i senga og leste bok, og plutselig fikk jeg veldig intense smerter i hele magen og magen ble helt stram.dette ville ikke slippe igjen og jeg ble i tillegg veldig kvalm etterhvert. fant ut at jeg måtte komme meg ned på badet i tilfelle jeg måtte kaste opp. men etter å ha sliti meg ned trappa me intense magesmerter kjente jeg at d var best å sette seg på skåla framfor å stå bøyd over. og har ikke først fått satt meg på do før hele ryggraden tømmer seg! var helt forferdelig og magesmertene kom i rykk og napp. satt vel der nesten ei halvtime før magen hadde roet seg såpass at jeg kunne gå opp og legge meg igjen. magesmertene ga seg litt men jeg sov veldig urolig i natt. har 30 dager igjen til termin og hodet til babyen er festet. spennende å se om dette betyr at fødselen ikke er langt unna.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå