Gå til innhold

Spørreundersøkelse - just for fun


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det snart er sommer.

 

Grillmat/reker

Iskrem/saft-is

Melon/jordbær

Norge/utlandet

Saltvann/ferskvann

Bade/på land

Båt/på land

Fiske krabber/spise dem

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva foretrekker du?

Skrevet

Grillmat

Iskrem

Jordbær

Utlandet

Saltvann

På land

Båt

Fiske krabber

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Grillmat/reker- begge deler;)

Iskrem/saft-is- iskrem

Melon/jordbær-jordbær, liker ikke melon:/jo vannmelon men ikke honning melon hehe

Norge/utlandet-utlandet

Saltvann/ferskva nn-saltvann:)

Bade/på land-bade

Båt/på land-på land

Fiske krabber/spise dem- fiske krabber (ikke spise dem, æsj:/)

Skrevet

Grillmat

iskrem

jordbær

Norge - hytta :)

Saltvann

bade

båt

fiske krabber

Skrevet

hmmmm var vanskelig denne - liker ALT jeg =)

men får prøve:

grillmat

Iskrem

Jordbær

Norge

Saltvann

Bade

Båt

Spise dem

Skrevet

Grillmat

Iskrem

Jordbær

Utlandet

Ferskvann

På land

Båt

Fiske krabber

Skrevet

reker

iskrem

jordbær

Norge

Saltvann

på land

Båt

Fiske krabber/spise dem - ja takk begge deler......kan ikke velge:)

 

Grillmat og reker er også så forskjellig at det er umulig å velge egentlig. Sulten ble jeg også!!

 

Skrevet

Grillmat

Saft-is

Jordbær

Saltvann

Bade og på land

På land

Ingen av delene

Skrevet

Ja takk. Alt sammen. Går ikke an å velge bort noe av dette!!! :o)

Skrevet

reker

iskrem

jordbær

utlandet

saltvann

bade

på land

fiske krabber

 

 

Skrevet

Grillmat/reker - Grillmat!

Iskrem/saft-is - Saftis

Melon/jordbær - Melon

Norge/utlandet - Norge

Saltvann/ferskva nn - Ferskvann

Bade/på land - Bade

Båt/på land - På land

Fiske krabber/spise dem - Ingen av delene. Krabber er ekkelt! :o

 

Skrevet

Grillmat

Iskrem

jordbær

utlandet

Saltvann

på land

Båt

Fiske krabber/spise dem, ja takk begge deler, fiske først, spise etterpå.

 

Skrevet

reker

iskrem

jordbær

både salt og ferskt

bade

båt

fiske krabbe

Skrevet

Grillmat

Iskrem

jordbær

utlandet

ferskvann

Bade

Båt

Fiske krabber

Skrevet

Grillmat

Iskrem

Jordbær

Utlandet

Saltvann

På land

På land

Spise krabbe

 

Skrevet

Reker

saft-is

jordbær

ja, takk begge deler

ferskvann

på land

på land

begge deler

Skrevet

reker

saft is

jordbær

norge

ferskvann

bade

båt

spise dem,haha..selv om jeg ikke liker dem..hater å fiske

Skrevet

Reker, innendørs, masse snø på terrassen, kan ikke grille

Varm kakao, alt for kaldt til å spise is

Jordbær kan jeg jo alltids drømme om

Utlandet

Badevann

Dusje

På land

Ingen av delene

 

Det snør, sommeren er laaaaaangt unna og jeg har en dårlig dag!! Sorry. ;o)

Skrevet

Grillmat/reker

Iskrem/

Melon/jordbær

Norge/utlandet

/ferskva nn

Bade/

Båt/på land

/spise dem

 

Var ikke så mye jeg tok vekk her hehe

Elsker nesten Alt ved sommeren jeg

Skrevet

aller helst reker, men er allergisk så må bli grillmat

saftis

ja takk begge deler

ferskvann

på land

båt

ingen=)

Skrevet

grillmat Og reker (klarer ikke å velge..)

iskrem

jordbær

norge

ferskvann

på land

båt

fiske krabber

Skrevet

grillmat

Iskrem

Jordbær

Norge

Saltvann

Bade

Båt

Spise dem og fange dem

Skrevet

Grillmat/reker= grillmat

Iskrem/saft-is= begge deler

Melon/jordbær= begge

Norge/utlandet= Norge

Saltvann/ferskva nn=ferskvann

Bade/på land=på land

Båt/på land= båtsjuk:(

Fiske krabber/spise dem=ingen av delene.mannen fisker.

Skrevet

Grillmat/reker -grillmat

Iskrem/saft-is- Saft is

Melon/jordbær - Jordbær

Norge/utlandet - utlandet

Saltvann/ferskvann - ferskvann

Bade/på land - på land

Båt/på land - båt

Fiske krabber/spise dem - spise dem!!!!! mmmm.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...