Tøysetipp Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Siden det snart er sommer. Grillmat/reker Iskrem/saft-is Melon/jordbær Norge/utlandet Saltvann/ferskvann Bade/på land Båt/på land Fiske krabber/spise dem
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Grillmat Iskrem Jordbær Utlandet Saltvann På land Båt Fiske krabber
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Grillmat/reker- begge deler;) Iskrem/saft-is- iskrem Melon/jordbær-jordbær, liker ikke melon:/jo vannmelon men ikke honning melon hehe Norge/utlandet-utlandet Saltvann/ferskva nn-saltvann:) Bade/på land-bade Båt/på land-på land Fiske krabber/spise dem- fiske krabber (ikke spise dem, æsj:/)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Grillmat iskrem jordbær Norge - hytta Saltvann bade båt fiske krabber
LegallyBlond Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 hmmmm var vanskelig denne - liker ALT jeg =) men får prøve: grillmat Iskrem Jordbær Norge Saltvann Bade Båt Spise dem
*Lissi* Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Grillmat Iskrem Jordbær Utlandet Ferskvann På land Båt Fiske krabber
Gjest Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 reker iskrem jordbær Norge Saltvann på land Båt Fiske krabber/spise dem - ja takk begge deler......kan ikke velge:) Grillmat og reker er også så forskjellig at det er umulig å velge egentlig. Sulten ble jeg også!!
Blue Lady Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Grillmat Saft-is Jordbær Saltvann Bade og på land På land Ingen av delene
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Ja takk. Alt sammen. Går ikke an å velge bort noe av dette!!! )
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 reker iskrem jordbær utlandet saltvann bade på land fiske krabber
Mamsen87 :) Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Grillmat/reker - Grillmat! Iskrem/saft-is - Saftis Melon/jordbær - Melon Norge/utlandet - Norge Saltvann/ferskva nn - Ferskvann Bade/på land - Bade Båt/på land - På land Fiske krabber/spise dem - Ingen av delene. Krabber er ekkelt!
Musemor med tre søte små Skrevet 24. april 2008 #13 Skrevet 24. april 2008 Grillmat Iskrem jordbær utlandet Saltvann på land Båt Fiske krabber/spise dem, ja takk begge deler, fiske først, spise etterpå.
Scorpiogi Skrevet 24. april 2008 #14 Skrevet 24. april 2008 reker iskrem jordbær både salt og ferskt bade båt fiske krabbe
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 24. april 2008 #15 Skrevet 24. april 2008 Grillmat Iskrem jordbær utlandet ferskvann Bade Båt Fiske krabber
nati, knotten & lille karamell Skrevet 24. april 2008 #16 Skrevet 24. april 2008 Grillmat Iskrem Jordbær Utlandet Saltvann På land På land Spise krabbe
Arb.ledig husmor Skrevet 24. april 2008 #17 Skrevet 24. april 2008 Reker saft-is jordbær ja, takk begge deler ferskvann på land på land begge deler
☆Anonymia☆ Skrevet 24. april 2008 #18 Skrevet 24. april 2008 reker saft is jordbær norge ferskvann bade båt spise dem,haha..selv om jeg ikke liker dem..hater å fiske
Mille** Skrevet 24. april 2008 #19 Skrevet 24. april 2008 Reker, innendørs, masse snø på terrassen, kan ikke grille Varm kakao, alt for kaldt til å spise is Jordbær kan jeg jo alltids drømme om Utlandet Badevann Dusje På land Ingen av delene Det snør, sommeren er laaaaaangt unna og jeg har en dårlig dag!! Sorry. ;o)
S.J.E.F.E.N Skrevet 24. april 2008 #20 Skrevet 24. april 2008 Grillmat/reker Iskrem/ Melon/jordbær Norge/utlandet /ferskva nn Bade/ Båt/på land /spise dem Var ikke så mye jeg tok vekk her hehe Elsker nesten Alt ved sommeren jeg
balsam Skrevet 24. april 2008 #21 Skrevet 24. april 2008 aller helst reker, men er allergisk så må bli grillmat saftis ja takk begge deler ferskvann på land båt ingen=)
mamma&urokråka Skrevet 24. april 2008 #22 Skrevet 24. april 2008 grillmat Og reker (klarer ikke å velge..) iskrem jordbær norge ferskvann på land båt fiske krabber
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 24. april 2008 #23 Skrevet 24. april 2008 grillmat Iskrem Jordbær Norge Saltvann Bade Båt Spise dem og fange dem
fox`y Skrevet 24. april 2008 #24 Skrevet 24. april 2008 Grillmat/reker= grillmat Iskrem/saft-is= begge deler Melon/jordbær= begge Norge/utlandet= Norge Saltvann/ferskva nn=ferskvann Bade/på land=på land Båt/på land= båtsjuk:( Fiske krabber/spise dem=ingen av delene.mannen fisker.
Masaili <3 Skrevet 24. april 2008 #25 Skrevet 24. april 2008 Grillmat/reker -grillmat Iskrem/saft-is- Saft is Melon/jordbær - Jordbær Norge/utlandet - utlandet Saltvann/ferskvann - ferskvann Bade/på land - på land Båt/på land - båt Fiske krabber/spise dem - spise dem!!!!! mmmm.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå