Gå til innhold

Piiip, her er jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten statusrapport fra skulderpasienten....

Det gjør noe så inni h... vondt, men trøsten er at det hjelper å holde seg unna PCen. Selv om det ikke er muskulært, forverres smertene i den frosne skuldera når jeg sitter ved PCen og jobber. Jeg jobber 50% for tiden, er på jobb de dagene det er møtevirksomhet og begrenser mailskriving til to halve dager i uka (og dette er en av dem, hehehehe...)

Jeg har vært kjempeflink til å holde meg unna PCen hjemme også (flink jeg, he he...) Har tatt helt fri en dag denne uka og skal gjøre det i morra også.

Det beste er at denne gangen vet jeg hva det er. Forrige gang brukte jeg et år på vekttrening og fysio, hvilket gjorde det verre og rekonvalensestiden mye lenger...

Mer følger, nå fikk jeg besøk på kontoret :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring. Skulderplager er skikkelig herk!

Håper du får en raskere rekonvalesens denne gangen.

Skrevet

Jeg må løpe til tannlegen(noen må jo sørge for at han har til salt i maten også), men har du blitt tilbudt artroskopisk kapselløsning?

Skrevet

Du er kjempeflink som klarer å holde deg unna det som gjør vondt verre!!

Og godt at de har funnet ut hva det er så du slipper å gjøre det vondt verre igjen.....

Blir hyggelig å se ditt blide åsyn igjen snart:-)

Skrevet

God bedring til deg, vondt i skuldrene er ikke noe greit å ha :0(

Skrevet

Jo, altså... Det jeg skulle si i sted var at jeg leser DIB på mobilen stort sett hver dag, så jeg følger med så godt jeg kan. Jeg ler og småtuter litt innimellom, det er mange av dere som har utfordringer i heimen og i nær familie. Gode klemmer til dere!!!

Jeg prøver å la være å skrive, men ingen av dere er glemt :)

Kanskje like greit at det er tungvint å skrive innlegg fra mobilen, ellers hadde jeg vel fått senebetennelse i tommelen også. Ha ha ha...

Ellers koser jeg meg så godt jeg kan i sola. Jeg skal til legen igjen på onsdag, så skal vi lage en "fremdriftsplan" i fellesskap. Det er dessverre bare én ting som funker, og det er å holde skulderen og armen helt i ro. Da går det over av seg selv, etter litt tid....

Reveenka: Det ble vurdert artroskopi da jeg hadde frossen venstreskulder, men det var kommet for langt til at det var noen vits. Jeg fikk imidlertid noen sprøyter med morococktail rett inn i skulderkapselen. Laaaang nål og kjempevondt, svimte faktisk av en gang... Jeg er "i systemet" på Lovisenberg Sykehus, så jeg regner med at det blir et besøk dit snart denne gangen også :)

Ha en fin dag, alle sammen!!!

Skrevet

Godt å høre at du får god oppfølging, og at du nå vet hva som skal til for å bli bedre. Men, ikke lett å holde seg unna PC'en, men må man, så må man! Ønsker deg god bedring!

Skrevet

Piiip tilbake;=)

Håper skulderen din er litt grei og blir fortere frisk enn forrige gang!!

Skrevet

"bli bra igjen,du må du må du må bli bra igjen" !!

Ekle skuldrer og anna grums er forbudt på disse sider altså.Så bli frisk,og kom deg tilbake i en farlig fart.

;o)

God bedring =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...