-Bobsi Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Gutten min er 6,5 mnd og har nå fått grøt en mnd tid, mellom 17:30 og 18 på kvelden. Så har han fått leke litt, kveldsstell kl 19, og så pupp på sengekante kl 19:30, for så å ha sovnet ganske greit i senga si. De siste dagene har han nektet puppen, så jeg har lagt han uten. Han hyler og skriker uten like, er trøtt, men vil tydeligvis ikke. Til slutt har ahn fått puppen sånn et sted mellom 20 og 20:30, men sovnet i går ikke før 21:10. Jeg er ganske fortvilet. Noen som har tips?
Gunda Gråtass Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Kanskje han har blitt "overtrøtt", så kanskje det hjelper om du steller og legger han halvtime/ time tidligere?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hva med å gjøre omvendt `? Ta puppen først og så grøt ?
Krokka og prinsessa Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Har samme problem... Og her nytter det ikke å gjøre omvendt, da får jeg ikke i henne grøten.... Håper noen kan komme med gode råd. Her er hun i alle fall ikke overtrøtt.
betty74 Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Vi og sliter litt med den siste puppen og riktig tidspunkt med grøt. Hvis hun får grøt for kort tid før kveldspuppen vil hun ikke ha/orker hun ikke pupp når hun legger seg, men våkner ganske for fordi hun trenger den. Det ser ut som det funker å gi grøten rundt 16 og siste pupp ved 18/1830 tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå