Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hei! Babyen min har hatt tett nese med masse snørr siden i går, er 5 uker. Bruker saltvann og snørrsuger forå få det ut. Hvor fort kan jeg forvente at det blir bedre? Og må jeg regne med at det blir et tilbakevennende problem? Har nemlig veldig lett for å bli tett jeg og. Hadde som liten hyppige ørebetennelser/luftveisinfeksjoner pga. tette luftveier og husker at dette var fryktelig vondt ;(
Hildemor fra vest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Når så små barn blir tette kan det være lurt å kontakte legen for å utelukke sykdom som trenger behandling.Hvor fort du kan forvente bedring avhenger av hva som feiler babyen din..Noen barn er mer eller mindre forkjølte det første leve året..Om det er arvelig betinget tør jeg ikke uttale meg om..Men som sagt ha kort lunte for å kontakte lege..Trenger ikke ha feber ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå