Mamma mjaua Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 søster og bror har en mørkeblå og svart vogn (de er 4 og 2). så mamma sie rjeg kan få en av de. men jeg er litt lei slike mørke vogner. hadde dere turt/orket å ha en lys vogn? er det vanskligere å holde lyse vogner rene? ser man skitten fortere på de lyse? denne har jeg tenkt, den er ikke i tekstil men i "lær", så tror nok det er litt lettere å vaske av den enn de jeg kan få av mamma, (men dette er bare noe jeg tror. håper noen kan hjelpe meg med litt erfaring/meninger) http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country=
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 jeg har en lys vogn til gutten min nå.. jeg har brio happy med den lyseste sand fargen... min har ikke vært noe møkkete... har ikke merket noe jeg på den hvertfall... uansett lett å vaske bort om det skulle være noe... møkk, som f.eks is som de små kanskje har lyst på med tid og stunder syntes jo bedre på mørk vogn en lys hehe min erfaring hvertfall
Mamma mjaua Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 gjør det? hehe, alltid trodd slikt syns bedre på lys vogn, men takk for tipset:D tror nesten at vi går for den. først syns samboere min at den ville han ikke ha, han ville ha svart/mørk blå vogn, men da vi så dne i butikken syns han at den var kjempefin! men syns du/dere det er styggere med en lys vogn som er skitten enn en mørk vogn som er skkitten?
Gjest stockholms tjej Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 jeg ska ha Emma ljunga white Leatherette.... det som er så bra med den er at de er bare å vaske av den når den blir skitten=) http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/508689/offset/1 jeg er helt forelsket i denne vognen... Jeg har alltid ønsket meg en vit vogn men så har jeg alltid tenkt på hvor vanskligt de er og hålla den fin og få bort all drit på den=)så fant jeg denne og den er perfekt=)
Gjest stockholms tjej Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 såg ikke at du hadde sett på den med=) men det er jo helt fantastiskt at man bare kan vaske av den med en klute =)
Mamma mjaua Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 ja, den er helt nyyydelig, også i skinn! jeg ble sååå glad da jeg så den i butikken. den var på helt andre siden av butikken, men jeg så den med en gang jeg kom inn døren, og gikk rett bort. ble så forelsket i den:) men syns dere det er styggere med en skitten lys vogn enn en skitten mørk?
Gjest stockholms tjej Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Ja jeg vet va du mener jeg blev og forelska direkt jeg så den=) jeg syns de ser mer ekkelt ut på en mørk vogn.... uanset vilken farge så blir den alltid stygg når den er skitten,men jeg er ikke de minste urolig for våran vogn for den er kjempe enkel og vaske av=)
Liagora med 2 jenter Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Er jo sååå fint med lyse vogner, men skitt vises jo fort da, spesielt om man skal dra den mye ut og inn av en skitten bil osv. Men er jo ikke noe problem med lær vel? Bare ha sånne vaskekluter liggende i vogna, så tar man det med engang;o)
Mamma mjaua Skrevet 24. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2008 jepp:) også har ikke jeg eller barnefar bil engang. tror nok jeg går for den ja! har du bestilt vognen stockholms tjej? ser vi er omtrent like lang. er vel kanskje lurt av meg å bestille nå, ettersom det er leveringstid + at jeg kan jo risikere å føde før termin? (i verstefall kan jeg bruke en av søsknene mine sine vogner om ikke vognen er på plass før jeg føder, men ikke like stas med de som den fine nye:)
Gjest stockholms tjej Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 jag har bestillt den og vi har betalt 500 kr for at ha den på deres lager=) så vi hentar opp den når vi føler for det=) ja tror de er lurt at du bestiller så fort som muligt for av og til er det lang vente tide på den vognen=) jeg har og risk for å føde fortidligt derfor er det så greit at vi bare kan hente den når vi føler for det=) Tror sikkert du hinner få den=) og uansett viss du føder fortidligt så må du ju vara på sykehuset lengre og så då trenger man den ikke=)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Den vogna er såååå fin! Sambo nekter her, for han mener den er litt for femi både for ham og babyen (vi venter gutt). Han er redd folk skal tro det ligger ei jente oppi der Blir svart Emmaljunga på meg av den grunn, men jeg heier på dere som kjøper verdens fineste vogn! De jeg snakket med i butikken hadde bare godt å si om skinn framfor tøy. Mye lettere å holde rent. Stofftrekket må jo tas av før det kan vaskes...
Mamma mjaua Skrevet 24. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. april 2008 hehe, var slik samboer også sa. han ville ha en mer "macho" fagre, men da vi så den i butikken, og han skjønte hvor lett den var å holde ren ville han ha den:) den er kjempepen. vurderer å kjøpe den i sverie. kan spare mye på det!
nr.4 i oktober Skrevet 28. april 2008 #13 Skrevet 28. april 2008 Jeg har en som toåringen bruker og som vi også skal bruke til babyen (tror jeg.) En TFK joggster Twist i fargen Sahara, (den er lys sandfarget) men stoffet er i et materiale som heter carbony og som er flekkavvissende, lett å tørke av etc og smuss/sølevann etc preller en del av. Kan også maskinvaskes hvis ekstra skittent, men enn så lenge har jeg ikke behøvd det (til tross for toåring som spiser det meste etc i vogna.) Har også en mørkeblå Teutonia men jeg er egentlig litt lei av den så jeg vurderer nå å selge den, den ble faktisk fortere skitten/møkka synes bedre på det mørke stoffet ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå