Gå til innhold

Da var CB'en tatt..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den er KNALL POSITIV.

Å du hjelpe meg!!!!!!! Det er helt uvirkelig, tar nok en stund før dette går opp for meg ja. Min kjære er bortreist, men har fått mms av testen, men han er jo så kjedelig nøktern og rolig, og kommer bare med en kommentar som jaja, vi får se hvordan det går....... Mannfolk:-) Mens jeg helst vil rope det ut til alle.

Og symptomer: svært lite så langt, kun litt murringer og strekkinger ala svake menssmerter i magen. Har ømme bryst også, oppblsåst og urolig mage, men det bruker jeg å ha mellom eggløsning og mens så det er ikke noe jeg har tatt som tegn

Har fri fra jobb i dag også, så denne dagen skal jeg virkelig nyte altså.

Lykke til alle andre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, hurra, gratulerer massemasse :o)

Skrevet

gratulerer!! og lykke til med spire i magen! :)

kommer etter i mai jeg.. ;P

Skrevet

Gratulerer!!!! Det er alltid litt ekstra moro når det klaffer for de med høyt tall i nicket:)

Skrevet

Så hyggelig. Gratulerer=)

Skrevet

Så flott da. Gratulerer så masse og lykke til!

Synd sambo er så "lunken" i tilbakemeldingen, men du skal se det tar seg opp når det går opp for ham. Hos oss gikk det liksom ikke skikkelig opp for sambo før vi var på ul i uke 18!!!! Men etter det skal jeg si han forandret seg ang. gleden ved svangerskapet osv. :) Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjon. Tar i grunn ikke sånn på vei fordi entusiasmen hos sambo ikke er der enda. Han er bare sånn.-) Men jeg vet at dette er sterkt ønsket hos han også. Vi har jo mistet tildlig før også, så er jo ikke uten grunn. Frykten for å miste kommer til å være sterk hos meg også en god stund. Men jeg er så absolutt glad også!!!

Skrevet

hei, og gratulerer så mye. kjempe moro. :-) har fulgt deg litt, siden vi også har endel likt. tenker særlig på spotting før mens.

du har sikker sagt dette 100 ganger før, men hvilke vitaminer tok du?

Skrevet

Gratulerer og velkommen inn på 1.trim:-) Jeg er 6+2 i dag:-)

Skrevet

Tusen takk:-)

Ang vitaminer har jeg trappet en del ned i det siste, men hovedsaklig har jeg tatt:

-E vitamin - ca 30 mg

B-kompleks - 2 tabletter for dag

B6- begynte på 120 mg, trappa ned til 80 etter ca 8 uker, siste mnd har jeg tatt 40 mg

Omega 3, i det siste i form av Udo's choice.

Kyskhetstre, 1 kapsel daglig, men siste uka har jeg tatt tinktur, 40 dråper, men i dag trappa jeg ned til 20 dråper, og kommer til å ta det til jeg ser ting går bra. Og er vel nettopp dette jeg har mest tro på har hjulpet meg hit i dag:-)

Skrevet

GRATULERE SÅ MASSE!!! Det er en fantastisk følelse å få det krysset. Det fineste krysset i verden, hehe... Blir gøy å få flere fra bli gravid over på 1. trimester... Når har du termin?

Skrevet

Tusen takk:-)

Vet ikke helt om jeg våger meg over på 1 tri enda. Får se:-)

Termin ser ut til å bli 4/5 januar. Så kan risikere nyttårsbarn faktisk

Skrevet

hva er tinktur? er det noe man får kjøpt i norge?

Skrevet

Tinktur er alkohol/spritbasert urteekstrakt. Det er det homeopatene bruker. Er bedre enn kapsler og tabletter fordi kroppen nyttiggjør seg stoffene mye bedre. Jeg har ikke kjøpt dette i Norge, men bestilt fra Danmark. www.helskosten.dk. Kyskhetstre er klassifisert som legemiddel i Norge og er derfor ikke i fritt salg. Men kan hende det er å få hos homeopat.

Skrevet

heeei heiii å GRATTIIISSS! så utroliggøy.. BAre inne å sniker meg til å sier gratuleerer så mye!!! Håper alt står bra til å at du fåren nydelig liten 09baby=)

Skrevet

vet du hva denne tinkturen heter? går ikke da jeg bare skriver tinktur i søkemotoren nederst på siden. det samme gjelder kyskhetstre..

Skrevet

det er tinktur av kyskhetstre jeg har tatt(i stedet for kapsler).....Vitex agnus castus, tror du kan søke på det. evt kyskhedstræ(el munkepeber) som det heter på dansk

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test og spire i magen =)!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Kos deg masse med spiren og den voksende magen :)

Lykke til :)

Skrevet

Så koselig! Alle blir gravide for tida! :) Gratulerer sååå mye! Håper spiren din klorer seg fast! :))))

Skrevet

Gratulerer så masse!!! :o))))))

sende babystøv til alle oss andre da :o) **''

Skrevet

jeg føler meg superklønete nå, men får ikke opp noen treff, når jeg søker på det du sier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...