oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Bare lurer litt på hvordan dere har det?? Slitsomt å være hjemme i permisjon med mens man er gravid samtidig.. men kjenner at det begynner å gå seg til.. litt tungt å bære noah rundt, men han går jo ikke så det må jeg bare.. han er forresten 9 mnd Har dere tenkt på om dere skal kjøpe tvillingvogn?? noen forslag til meg?? Skal dere ha førstemann i barnehagen til høsten da?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hos oss blir det 23 mnd mellom de 2 minste.. Er gravid i uke 22, og dette kunne vært en en fin tid. Er hjemme med minsten, og har tusen ting jeg har lyst til å gjøre, men har selvfølgelig fått bekkenløsning!! GRRRRRR!!! Det hemmer meg så fælt, får ikke gjort en dritt.. huff.. Har ikke noen tips ang tvillingvogn, trenger tips selv =) Vi har fått barnehageplass fra 1.aug her i nærheten, så det skal bli bra=) Når har du termin, alviola&Noah?
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 uff.. så utrolig kjipt da med bekkenløsning =( har kjent litt på det selv, men det hemmer meg ikke i hverdagen ennå hvertfall... prøv kiropraktor for plagene, det gjorde jeg sist, og det hjalp meg mye Har fått barnehageplass vi også, men skal bare ha 3 dager i uken.. spent på å ha begge to hjemme de andre dagene... men alt går seg vel til Jeg har ikke vært på ordinær ultralyd ennå, men var på tidlig ul i går.. termin 30-31 oktober blir ca 15 mnd imellom mine to puh.. gikk opp for meg først i går at jeg faktisk skal ha en til .. hehe.... Når er din termin da? vet du kjønnet?
Mary og snart 3 små <3 Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg ei på 4 mnd så det blir litt under ett år mellom dem, men jeg er i uke 11 da så det har gått bra hittil, men gruer meg til rundt uke 15-16. vi skal ha tvillingvogn, men vet ikke hva slags enda, ser litt på nettet. Lykke til til dere
Mary og snart 3 små <3 Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 vi ser på vogner inne på denne siden; www.babyshop.no Både tvilling- og duovogner
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 oj så spennende da Mary og lille Adele Chanice Skal sjekke ut siden nå.. må jo være veldig greit med tvillingvogn masse lykke til til deg.. ikke lenge til du kommer over på 2.tri da
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2008 hvorfor gruer du deg til uke 15-16 forresten??
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Heisann. Har også en liten Noah på 9 mnd. ))) Vi har det bare fint hjemme i permisjon. Var litt slitsomt fra uke 6-14, for da var jeg sinnsykt kvalm og kastet opp x antall ganger for dagen, men nå er det velstand...deilig!! Gleder oss til vi skal til Kreta i slutten av mai, alle 6 (7) Ser du fødte 13.jul, i fjor. Jeg fødte 9.juli. Nå venter vi en liten i sept. Det blir 14 mnd mellom mine to minste. Vet ikke kjønn. Skal på UL i dag kl.13, og har ikke bestemt meg for om jeg vil vite eller ikke. Tror ikke det.. Har jo fått jente-gutt-jente-gutt, så det blir vel en jente..... Skal ikke ha han i b.hg når neste kommer. Vi skal kose oss hjemme. Når det gjelder tvillingvogn blir vi nok å kjøpe Easywalker fra babyjungle.
Mary og snart 3 små <3 Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Da begynner pappan å jobbe fullt igjen og det blir nok tungere også, og lille jenta klarer ikke å være alene i mer en to minutter om gangen, men det kan være mamma kommer å hjelper meg etterhvert da.
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2008 SÅ gøy at du også har en noah på 9 mnd hihi..... godt at formen din er bedre nå da... var veldig slitsomt til å begynne med ja... har blitt mye bedre her hjemme også.... han klarer seg jo mye selv på gulvet.. er overalt og styrer fælt vi skal også til varmere strøk snart.. herlig.. gleder meg til å slappe av med hele familien oh.. hadde ikke klart å ikke vite kjønnet jeg.. hehe.. men kan skjønne at du er litt i tvil... så gøy med begge kjønn, også to av hver da.. blir jo veldig spennende når du skal føde da, om du ikke vet kjønnet.... men MASSE lykke til på ultralyd i dag uansett alltid gøy å se det søte lille nurket sprelle rundt inni magen skal sjekke ut den vognen.. er helt grønn på det området blir sikkert super kos å være hjemme med de minste sammen til høsten da kjenner at jeg hadde blitt litt stresset av det.. puh.. syntes det var tøft med en jeg.. hehe men du er nok mer vandt med små barn en meg... var jo ikke barnehage før i tiden heller, så alt går om man vil ha en flott dag og kos på deg på ul
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. april 2008 ok.. skjønner at du gruer deg litt til det... ta imot den hjelpen du kan få det blir sikkert litt tungt, men man finner sine måter på å få det til å fungere på.. snart klarer hun seg mer alene på gulvet også
Gjest Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Jeg har vært hos kiropraktor, men bekkenet sklir så fort ut av posisjon så jeg har like vondt etter 2 dager igjen=( Hehehe, ja, du sier noe.. Det har ikke helt gått opp for meg innimellom heller.. Man vet man er gravid, men alikevel er det så fjernt.. hehe Jeg har termin 29.aug.. Vært på 2 UL og det ser ut som det blir en liten gutt til.. Skal på 3D UL 30.mai, så da ser de det jo veldig tydelig.. Lykke til med svangerskapet ihvertfall!! =)
Mommy 3 Skrevet 24. april 2008 #13 Skrevet 24. april 2008 Jeg er gravid i uke 28 med 3.mann. Mellom 1. og 2. mann er det 20 mnd, og mellom 2. og 3. mann blir det 26 mnd. Har også bekkenløsning, og synes det er litt tungt, men men, sånn er det bare tenker jeg. Har blitt sykemeldt 100%, og med barn i barnehagen, så er hverdagene helt fantastiske på tross av bekkenløsnig.
embla07 Skrevet 24. april 2008 #14 Skrevet 24. april 2008 Er i uke 19 med nr. 2. Fødte en gutt i august 2007 og venter ei lita frøken (om ultralyden har rett!) i september 2008. Så blir to tette, 13 måneder mellom dem :-) Tenkte ha lillegutt i barnehagen fra september og være hjemme med den minste. Driver og lurer på det der med tvilling og søskenvogn selv! Men må vel ha det antar jeg.... Noen med to tette fra Jessheimområdet? :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 24. april 2008 #15 Skrevet 24. april 2008 jeg har en gutt på 11 måneder og venter nestemann i slutten av oktober en gang! så det blir ca 17 måneder mellom dem. Er fortsatt hjemme med Leon, og vil nok ikke begynne å jobbe igjen før etter neste permisjon er over. Det har vært noen slitsomme dager med mye kvalme og en smågretten gutt, men nå går det mye bedre. Jeg regner med at jeg må kjøpe en tvillingvogn ja. Det blir nok litt vanskelig å gå på lang tur med en liten gutt på 1,5 år med korte ustødige bein på snø og is. Men vil nok ikke invistere i noen dyr tvillingvogn, da den nok bare blir brukt de dagene lillemann ikke er i barmnehage og vi skal ut å gå tur. I helgene og på ettermiddagene vil vi heller bruke 2 vogner, så kan jeg trille en og gubben en! så skal se meg om etter ei billig vogn med en softbag til.
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 24. april 2008 Så koselig da.. 3 tette godt de små er i barnehagen om dagen da.. greit å ha bare seg selv å tenke på når man har skikkelig bekkenløsning.. KOs deg videre =)
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. april 2008 Oj.. ble så mange med to tette her nå kjempe koselig det da.. så gøy å høre hvordan dere andre har det også... blir veldig tett med 13 mnd embla... blir ca 15 mnd her.. syntes det er tett også ) greit å få de så tett også da. håper de små får et godt forhold ser for meg krangling også da, men at de kanskje kan leke godt sammen også.... litt for tidlig for meg å si hva slags kjønn neste mann blir... spennende skal ikke kjøpe noen dyr tvilling vogn vi heller... enten noe brukt eller noe litt rimelig... får se... skal kikke på litt forskjellig lykke til videre i svangerskapet da alle sammen =))
maria isabell Skrevet 24. april 2008 #18 Skrevet 24. april 2008 blir 19 mnd mellom våre to..de 14 første ukene var tøffe med studier,huskjøp,bryllup,en hyper lita jente som akkurat hadde begynnt å gå og mye kvalme..pluss min kjære jobbet fra måren til kveld...men nå går det betre,eksamen er snart over og kvalmen er nesten borte:) har bekkenløsning,men ikke så gale,håper den ikke blir verre:) så når eksamen er over skal det bli lettvindt..planlegger å være hjemme lenge og kose meg med de to små,gå litt i åpen barnehage og ikke skolearbeid...det skal bli koselig..er overskuddet der ønsker vi 3 tette,men vi får se:) det må være ekstra stas med 1 år mellom ungene,da er de jo nesten tvillinger:) så gøy for ungene da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå