Mockanin Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Xn min er på politistasjonen for å ordne pass til 13 åringen vår nå. Håper han får det innen neste onsdag. Han skal på fotballtur til Danmark og i går fikk vi vite at han måtte ha med pass som legitimasjon. (politiet mente det faktisk også siden han var på tur med andre enn oss foreldrene) Hvor lang tid tok det før dere fikk deres pass?
lille je Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Mitt lå i postkassa to dager etter, og det var i romjula. Og til tross for at de sa at det kom til å ta opptil to uker.
pandabjørn Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 hei M ville tro at han kanskje fikk pass på dagen eller kanskje dagen etter, er så lenge siden jeg fikk pass så jeg husker ikke ....
iznogood Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 jeg var på politistasjonen mandag ettermiddag og onsdag lå passet i postkassen. :-)
Hufsla Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 et par dager bare. Men ungen må være med selv for å få pass. Og han må ha fullmakt og legitimasjon fra deg og for å få det...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 bestilte i går til veslejenta, de sa det kunne ta i værstefall opp til 10dager, men tviler på det tar så langt tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå