Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Lurer på om det er slik at desto eldre babyen blir desto fortere går man ned i vekt? Tenker på at man jo produserer mer og mer melk. Eller er det slik at kroppen etterhvert blir vandt til melkeproduksjonen og at det dermed går saktere med vekten. Noen erfaringer?
Snappie Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg har egentlig følt at vekten bare sakte men sikkert har gått OPP i vekt pga av amming. Matlysten har vært ENORM. Så etter at jeg har sluttet å amme har jeg gått ned 5 kg på noen måneder. Har slanket meg litt også , men det har vært så mye enklere å slanke seg etter ammeslutt.
Hildemor fra vest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Samme her..Men nå har jeg blitt litt streng mot meg selv..Påsken har vart litt vell lenege her for å si det sånn..Nå er det slutt på brus,gotteri,chips i uken.Samtidig har jeg funnet gode sunne oppskrifter på nettet som jeg lager til middag hver dag..Håper på litt resultater nå da..Fullammer gutten min så vil ikke drive med direkte slanking men sunn mat gjør jo bare godt for både meg og lillegutt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå