Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Sola skinner og fuglene kvitrer - det er et godt tegn på at jorda fungerer ennå:-) Så får vi ta vare på de vi bryr oss om og gi en klem eller to:-)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Sol?? Hvor??? Skyet og usle 3 grader her.Men vi kommer sterkt tilbake snart... Men det pip piper å kvitrer overalt snart.Godt det =) Ha en fin dag du å klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Sænkju:-) Er vel ikke meldt helt topp her etterhvert heller, så vi får nyte det så lenge det varer:-)
iznogood Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Det er fantastisk nydelig ute - og da kan yr.no bare melde regn så mye de gidder - uansett så spår de været (det var ikke tingen å si, viste det seg, da jeg var der på jobbintervju) Jeg har klemt masse på alle i dag - inklusive en sint, litt-oppi-årene-herre, som jeg visst ødela noe grasat for på jobben hans. :-) Opp til flere av hans likesinnede kom til for å studere ugjerningen. Kvinnfolk - bare få dem tilbake til kjøkkenbenken, sier nå jeg! :-)
coscos Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Ååh, som jeg har kost meg i det deilige været de siste dagene. Men, nå ser det ut som det er slutt, for denne gang. Dumt av meg å sitte inne foran pc'en, men trengte en liten hvil mens lille M sover. Og, hva er vel bedre enn å sitte i sofaen med pc'en (foruten å være ute, da, men det gjør jeg når han våkner). Ha en fin dag til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå