trebarnsmamma84 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Eg venter nr 3 no i juni...Blir gut denne gangen og...Har ein sønn på 1 år...Lurer på om eg skal vaske alle dei babyklerne før eg tek dei i bruk igjen, eller er det ikkje så nøye???er berre 1 år sidan dei vart brukte sist.....
Tante Bassa Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Er ikke sikker på nødvendigheten, siden det bare er et år siden klærne ble brukt sist. Jeg hadde nok vasket de, men det er meg da.....
Bebis08 Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Det er vel i tilfelle bare du som merker det, babyen er vel likeglad tror jeg. Og så er det jo bare et par timer med hvert plagg så er det vel noe melk eller bæsj på det likevel :-) Jeg har ikke vasket alt tøyet fra storebror på nytt. Men har det ligget litt fuktig eller noe så ville jeg gjort det....
skatten kom i mai :) Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 kommer vel litt ann på hvor det har ligget hen det.. har det ligget i kjeller eller på loft hadde eg nok vaska det.. blir liksom slik lukt i det, men hvis det har ligget i et skap eller noe slik hadde eg nok ikke orka?
2 Gullunger Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Jeg har vasket det som skal brukes om igjen, men det er ca 2 år siden det ble pakket vekk og lagt i esker. Tror nok jeg ville vasket det, de minste størrelsene i allefall.... men hvor nødvendig det er vet jeg ikke...
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Jeg ville vasket klærne, for jeg syns det alltid blir en spesiell skaplukt av klær som ikke er vasket på flere måneder. Men det er sikkert ikke nødvendig hvis du ikke har oppbevart rått el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå