Gå til innhold

Eggløsningen kommer ikke iflg. eggløsningstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

Håper noen kan hjelpe meg. Jeg skal i følge eggløsningkalkulatoren ha eggløsning idag 24 april, men testene har ikke vist noen resultat (selv ikke imorges) De sier jo at Eggløsning skal forekomme 12-36 (48) timer etter at testen har utslag. Jeg syens derfor det er rart at den enda ikke har gjort noe utslag...for det innebærer jo da at OM den skulle komme så vil det jo ta opp til to til tre dager til og det er jo ikke normalt??? Er det ofte at man ikke har noen eggløsning i det hele tatt??

Jeg har vært gravid to ganger før (aborter) så jeg vet at jeg kan,,,eller har kunnet bli det.

Anyone :)

Hilsen klar som et egg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo ann på hvor lang syklus du har?

Jeg har også opplevd dette jeg hadde sykluser på 28-30 dager og testet positivt på eggløsningstest dag 16 i suklus, brukte også temping og hadde da opp i tempen på dag 17. Jeg var i denne syklusen ganske frustrert dag 14 når testen var negativ...så mitt råd er fortsett å teste deg og start med temping.

Lykke til :o)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Jeg har fast syklus på 28 dager....blør bare litt første dagen, men så starter den for fullt dagen etter,,,så enten 28 eller 29 da. Godt å høre at du hadde det likt - likte nemmelig ikke å høre at det ikke er alle sykluser hvor man har eggløsning. Disse mnd føles jo ut sp, ÅR! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...