Amabolla Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Dattra mi er 20 mnd. Hadde diaré tirsdag med normal farge- men i går var den hvit/grå. Kastet opp i går. Spiste ett halvt glas med grøt på glass men det kom opp igjen- det samme gjorde ett glass med blåbærsaft. I dag har hun kastet opp 1 gang og i morgenbleia så var det pittelitt grå bæsj-men lite tiss. Hun har fått i seg litt eplejuice/farris, litt blåbærsaft og litt puffaris. Noe annet vil hun ikke ha- men dette har i hvertfall ikke kommet opp igjen. Har ikke feber- er litt slapp,men i godt humør. Spm: hva betyr det når det er hvit/grå bæsj-er dette noe å bekymre seg over-eller skal jeg se det an? Er det en grei ting å ta ho til legen eller se det ann siden ho er i godt humør og får i seg veske?
Mamman til Mari Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jenta mi på 11 mnd er akkurat ferdig med spysjuken, og bæsjen hennes var også grålig/hvit da hun ikke fikk i seg så mye. Vet ikke hva det betyr, men ville bare si at hun også hadde det... Hvis hun får i seg væske og er i grei allemenntilstand ville jeg bare sett det an litt... Tenkte også å ta vesla til legen, men ventet siden hun, som jenta di, drakk en del væske og ellers var i grei form. Ga seg av seg selv etter noen dager... God bedring!
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Ish, er hun ikke blitt bedre altså? Har ikke noe råd, jeg. Men du kan jo ringe hs eller legen og høre hva de mener da... *blåsepåfrøkna*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå