Gå til innhold

Hvit bæsj og spy spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattra mi er 20 mnd. Hadde diaré tirsdag med normal farge- men i går var den hvit/grå. Kastet opp i går. Spiste ett halvt glas med grøt på glass men det kom opp igjen- det samme gjorde ett glass med blåbærsaft.

I dag har hun kastet opp 1 gang og i morgenbleia så var det pittelitt grå bæsj-men lite tiss. Hun har fått i seg litt eplejuice/farris, litt blåbærsaft og litt puffaris. Noe annet vil hun ikke ha- men dette har i hvertfall ikke kommet opp igjen.

Har ikke feber- er litt slapp,men i godt humør.

Spm: hva betyr det når det er hvit/grå bæsj-er dette noe å bekymre seg over-eller skal jeg se det an?

Er det en grei ting å ta ho til legen eller se det ann siden ho er i godt humør og får i seg veske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 11 mnd er akkurat ferdig med spysjuken, og bæsjen hennes var også grålig/hvit da hun ikke fikk i seg så mye. Vet ikke hva det betyr, men ville bare si at hun også hadde det...

Hvis hun får i seg væske og er i grei allemenntilstand ville jeg bare sett det an litt... Tenkte også å ta vesla til legen, men ventet siden hun, som jenta di, drakk en del væske og ellers var i grei form. Ga seg av seg selv etter noen dager...

God bedring!

Skrevet

Ish, er hun ikke blitt bedre altså?

Har ikke noe råd, jeg. Men du kan jo ringe hs eller legen og høre hva de mener da...

*blåsepåfrøkna*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...