Zitro Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 ... * du begynner å lete etter ting som kan vaskes... * du titter i kjøkkenskapet 5 ganger på en time, tilfelle du finner noe godt å spise på tilslutt... * du begynner å olje inn nye hagemøbler kl 08.00, når det fortsatt bare er 4 varmegrader på terassen... Ha, he.... slik holder jeg på og jeg kjeeeeeeeeeder meg.... noen fler???
Mamsen og lillegutt Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 ...... *når den beste serien går på tv men du syns tiden går seint når du ser på den og lurer på om det er noe annet å gjøre på. *titter i kjøleskapet + alle andre skap på kjøkkenet itilfelle det plutselig har dukket opp noe kjempe digg...
Bærta å babyn Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 *du ser på hybelkaninen i hjørnet og lurer på om den flytter på seg snart *du har en lengre samtale med husdyret eller nærmeste plante *rundvask høres ut som en god ide *du teller kvister i panelet
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 * når absolutt alle tråder i alle forum du er innom på dib er markert som lest og eller besvart!
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 ...... * du kikker inn til bebi 4 ganger på 20 min i tilfelle han er våken. * du står å ser i vinduet etter potensielle nabooffre som du kan gå ut å henge over gjerdet med. * du sorterer klær og leker for 2. gang idag i tilfelle det var mer som måtte kastes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå