ariel78 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Sikkert dumt spm, men har ikke så peiling på sånne ting.. Sønnen min våkna med ganske rødt øye i dag tidlig og litt grønt puss, er det da meningen at jeg skal olde han hjemme fra bhg inntil han får medisin el skal det være litt mer " alvorlig" før det? Han har hatt sånn før og det går over i løpet av eb dag el to så har ikke sett vitsen i og gi medisiner osv, men det er vel noe med at de ikke skal i bgh..
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg fikk beskjed om å hente jenta mi i barnehagen da hun hadde det. Vi var hos lege og fikk dråper. De kan visst ikke kreve kur for at barnet skal komme tilbake i barnehagen.
Dotten Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Så lenge det kommer "gugg" fra øyene skal du holde hjemme, ev. etter en dag med medisin kan du levere.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hei Jeg jobber i barnehage, og du kan sende barnet ditt i bhg dagen etter påbegynt behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå